برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

لیست قیمت محصولات کی سر بروز رسانی 4 بهمن 1400

نوشته شده در 2 Years پیش
مورد پسند1

شیرآلات کی سر
تاريخچه کارخانه شيرآلات بهداشتی و ساختمانی کی سر
فعاليت اين کارخانه با امکانات خيلی کم و محدود و بصورت يک کارگاه ريخته گری کوچک از سال 1363 شروع گرديد. توليد اوليه اين کارگاه با حداقل نيروی انسانی شروع گردید. علاقه زياد به کار و نياز کشور و بازار مصرف به توليد انبوه، ايجاد انگيزه بيشتر و در نهايت پشتکار جدی به ارمغان داشت. با گذشت زمان و تلاشهای جدی، رشته کاری خود را به سمت توليد شيرآلات کلاسيک سوق داد و اين امر موجب شد تا که کارگاه خود را وسيع تر و نيروی انسانی بيشتری را جذب کند. روند صعودی از نظر کميت و کيفيت در توليد هم چنان ادامه داشت تا جایی که کارگاه کوچک و ابتدایی سال های گذشته، در حال حاضر به کارخانه ای بزرگ با حداقل 450 نيروی انسانی فعال به توليد شيرآلات اهرمی مشغول می باشد. شما مراجعه کنندگان گرامی می توانید برای مشاهده انواع شیرآلات بهداشتی مانند، انواع شیرآلات توکار طلایی یا به رنگ های مختلف دیگر از محصولات مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر دیدن فرمایید. البته به غیر از محصولاتی مانند شیرآلات توکار طلایی، محصولات روکار و یا در تنوع رنگی بسیار متفاوت و مناسب با همه ی سلیقه ها را مشاهده کنید. حتی این امکان برای شما فراهم آمده است تا با دانلود کاتالوگ مانند شیرآلات توکار طلایی و یا دانلود کاتالوگ شیرآلات روکار کروم و غیره بصورت یکجا این محصولات را ببینید. برای دانلود کاتالوگ شیرآلات کی سر و دانلود لیست قیمت شیرآلات کی سر روی دکمه های زیر کلیک کنید.

کاتالوگ محصولات کی سر

دانلود کاتالوگ کی سر

تاریخ بروز رسانی چهارم بهمن 1400

لیست قیمت محصولات کی سر

دانلود لیست قیمت کی سر

تاریخ بروز رسانی چهارم بهمن 1400

شیرآلات توکار طلایی چه میزان طرفدار دارند؟

راه اندازی کارگاه های تراشکاری، پرداختکاری و آبکاری محصولات، مانند شیرآلات توکار طلایی از سال 1371 و به تکميل رساندن اين بخش های مهم در سال 1373 موجبات رشد قابل توجه در ميزان توليد به همراه بالا بردن سطح کيفيت محصولات و از همه مهم تر ايجاد اشتغال فراوان شده است. درخواست های فراوان هموطنانمان در زمینه خرید شیرآلات توکار طلایی و رنگی نسبت به سال های قبل بسیار افزایش داشته است.
شرکت کی سر در حال حاضر توانسته است ضمن تاثير گذاری در بازار داخلی، در راستای صادرات به برخی کشورهای منطقه خصوصا سوريه و لبنان و ورود ارز قابل توجهی به کشور عزيزمان اقدامات موثری انجام داده و اثبات کرده است که خواستن توانستن است.
شايان ذکر است که در سال 1388 بعنوان کارآفرين نمونه شناخته شده است و اطمينان دارد که در آينده ای نزديک بزرگ ترين توليد کننده شيرآلات نه تنها در ايران بلکه در خاورميانه شناخته شده و از نظر کيفيت نيز بی رقيب باشد. بهترین شیرآلات توکار طلایی و رنگی را می توانید در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر ملاحظه فرمایید. با استفاده از تجارب اندوخته و اجرای شعار سال 1395 ((اقتصاد مقاومتی – اقدام و عمل)) به مرحله رقابت با توليد کنندگان بزرگ اين صنف قدم نهاد. کيفيت مطلوب در توليد، قيمت مناسب در مقايسه، افزايش توليد در ميزان و تنوع توليد در مدل تا فتح قلل پيروزی از برنامه های در پیش روی کی سر می باشد تا بتواند رضایت مشتریان خود را بیشتر جلب نماید.

محصولات کی سر شامل :
1- شیرهای رنگی مانند شیرآلات توکار طلایی
2- شیرهای آشپزخانه مانند شیرآلات روکار و توکار
3- شیرهای روشویی مانند شیرآلات روکار و توکار
4- شیرهای حمام مانند شیرآلات روکار و توکار
5- شیرهای توالت مانند شیرآلات روکار و توکار

که این محصولات خود را با بهترین کیفیت وتنوع بالا به بازار لوازمات شیرآلات ساختمانی ارائه کرده است.

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود