برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

لیست قیمت محصولات آلتون بروز رسانی 27 دی 1400

نوشته شده در 2 Years پیش
مورد پسند1

لیست قیمت محصولات آلتون بروز رسانی 27 دی 1400 درباره شرکت آلتون از تولیدکنندگان و فراهم کنندگان انواع هود و گاز آشپزخانه، بررسی و مقایسه قیمت محصولات آلتون لیست قیمت محصولات آلتون ,لیست قیمت آلتون ,دانلود لیست قیمت آلتون , شرکت آلتون,اجاق گاز طرح فر آلتون,ست های آلتون,دانلود کاتالوگ آلتون,اجاق گاز مبله آلتون,هود آشپزخانه آلتون,فرتوکار آلتون

تاریخچه شرکت تولیدی صنعتی الباگاز (شرکت آلتون)

شرکت تولیدی صنعتی البا گاز با برند تجاری آلتون و دامنه فعالیت تولید اجاق گازهای مبله (فردار و بدون فر)، اجاق گازهای صفحه ای توکار، فرهای توکار (تمام برق، گاز و برق) و انواع هودهای خانگی پا به عرصه تولید ملّی گذاشت. کارخانه البا گاز در زمینی به مساحت هجده هزار متر مربع در ناحیه صنعتی آئینه ورزان دماوند، در جاده تهران فیروزکوه واقع شده است. شرکت البا گاز با بهره گیری از پیشرفته ترین و مدرن ترین ماشین آلات و ابزارهای تولید و با به خدمت گرفتن کارشناسان مجرب و متخصص، به عنوان یک واحد تولید ملی پیشرو در نوآوری و کیفیت محسوب می شود. تمامی محصولات آلتون با نظارت مستمر و دقیق کارشناسان واحد کنترل کیفیت و مطابق با استانداردهای ملی تولید و عرضه می گردد. شما مراجعه کنندگان گرامی به مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر می توانید برای مشاهده و دانلود آخرین لیست قیمت محصولات آلتون و دانلود کاتالوگ آلتون روی دکمه های زیر کلیک کنید.

کاتالوگ محصولات آلتون

دانلود کاتالوگ آلتون

تاریخ بروز رسانی بیست و هفتم دی 1400

لیست قیمت محصولات آلتون

دانلود لیست قیمت آلتون

تاریخ بروز رسانی بیست و هفتم دی 1400

محصولات شرکت آلتون بسیار شیک ، متنوع و با کیفیت بالا می باشد که نظر مشکل پسندها را به خود جلب کرده است؛ این محصولات شامل:
1-اجاق گاز رومیزی ( اجاق گاز رومیزی شیشه ای آلتون، اجاق گاز رومیزی استیل آلتون، اجاق گاز رومیزی شیشه و استیل آلتون)
2-فرتوکار آلتون (فرهای آشپزخانه برقی آلتون، فرهای برق و گاز آلتون)
3-هود آشپزخانه آلتون ( هود شومینه ای آلتون، هود مخفی آلتون، هود مورب آلتون)
4-اجاق گاز مبله آلتون (اجاق گاز طرح فر آلتون، اجاق گاز فردار آلتون)
5-ست های آلتون ( ست آشپزخانه GALAXY SET آلتون ، ست آشپزخانه آلتون GOLDEN SET ، ست آشپزخانه RED LINE ، ست آشپزخانه SILVER)

خط مشی شرکت الباگاز
ماموریت :
شرکت الباگاز با شعار کیفیت پایدار و با بهره گیری از منابع انسانی متخصص و تکنولوژی روز و به پشتوانه تجربه بیست ساله شرکت عادل گاز، در سال 1382 پا به عرصه تولید گذاشت. ماموریت این شرکت تولید انواع لوازم خانگی با کیفیت شامل اجاق گازهای رومیزی و مبله، فر توکار، سینک و هود آشپزخانه می باشد.

چشم انداز :
دستیابی به شرکتی سرآمد و پیشرو در حوزه لوازم خانگی و تبدیل شدن به انتخاب اول مصرف گنندگان ایرانی تا سال 1402 به عنوان چشم انداز شرکت مدنظر قرار گرفته است.

اهداف کلان :
جهت تحقق چشم انداز شرکت ، اهداف کلان ذیل به عنوان سرلوحه امور مدنظر قرار می گیرد:
1-افزایش رضایت ذی نفعان
2-افزایش فروش و سودآوری
3-افزایش بهره وری و بهبود مستمر فرآیندهای کار
4-ارتقاء توانمندی منابع انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه شرکت
5-ارتقاء نظم، ایمنی و بهداشت محیط کار
6-تبعیت از قوانین و سایر الزامات مرتبط

استراتژی ها شرکت :
الف: ارائه محصولات و خدمات متمایز با رقبا
ب: توسعه محصولات با تمرکز بر محصولات توکار
پ: توسعه بازار از طریق حضور در بازارهای خارجی
ت: نفوذ در بازارهای داخلی از طریق توسعه فروش آنلاین و تمرکز بر مصرف کننده
به همین منظور و جهت حرکت در چارچوب اهداف کلان شرکت ، استقرار ، نگهداری و بهبود مستمر مدیریت یک پارچه مطابق با الزامات استانداردهای ISO 9001:2015 ، ISO 45001:2018 مدل 5S در شرکت الباگاز مدنظر قرار گرفته است. برای کسب اطلاعات در زمینه تماس با نمایندگی آلتون در اصفهان، نمایندگی آلتون در رامسر و نمایندگی آلتون در شیراز می توانید با کارشناسان مرجع تخصصی کالای ساختمان چلونگر تماس گرفته و کسب اطلاعات نمایید.

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود