برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

کفشور نقطه ای مشبک مدل آروین سارانیک

کفشور نقطه ای مشبک مدل آروین سارانیک

کفشور نقطه ای مشبک سارانیک مدل آروین کد 402 دارای رنگ استیل مات، طلا مات، مشکی و سفید بوده و توسط برند سارانیک به تولید رسیده است. این کفشور همچنین دارای توری آشغال گیر به منظور جلوگیری از ورود آشغال به درون فاضلاب می باشد و در کنار آن یک عدد سوپاپ سوسک گیر  و یک بوگیر را نیز دارا است.

  • ضخامت کف 4 میلی متر از جنس آلومینیوم
  • ضخامت درب 2 میلی متر از جنس استیل 304
  • دارای لایه محافظ و تثبیت کننده رنگ در برابر سایش و مواد شوینده
  • مجهز به توری آشغال گیر و سوپاپ سوسک گیر دار و بوگیر
  • مناسب برای لوله سایز 63 و 90
  • ابعاد 10*10 سانتی متر
  • موجود در رنگ های استیل مات، طلا مات، سفید و مشکی
  • مجهز به گلویی بلند
بیشتر بخوانید
3,780,000 ‎ریال
رنگ
  • طلایی مات
  • سفید
  • مشکی
  • استیل مات
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
هیچ موردی یافت نشد
توضیحات

کفشور نقطه ای مشبک سارانیک مدل آروین کد 402

کفشور ها به دلیل اینکه همیشه در مجاورت مقادیر زیادی از مواد شوینده و شیمیایی قرار می گیرند باید از مواد مناسبی ساخته بشوند تا در برابر زنگ زدگی و خورندگی مقاومت بالایی دارا باشند. برای ساخت این کفشور ها اغلب از دو ماده برنج و استیل استفاده می گردد. کفشور برنجی در برابر تمام آسیب های وارده از جانب مواد شوینده بسیار مقاوم بوده و قیمت آن ها نیز نسبت به کفشور استیل ارزانتر است. اما کفشور استیل مقاومت بسیار بالاتری داشته و در نتیجه عمر طولانی تری را هم دارد اما در عوض هزینه استفاده از آن بالاتر است. علاوه بر جنس مورد دیگری که هنگام خرید کفش باید به آن توجه نمایید، سوپاپ بوگیر و سوسک گیر و توری مخصوص آشغال گیری است. سوپاپ بوگیر از ورود بوی بد فاضلاب به محیط جلوگیری کرده و مانع از اذیت شدن شما می گردد و همچنین از ورود سوسک به دستشویی، حمام و آشپزخانه و گسترش آلودگی جلوگیری به عمل می آورد. از طرف دیگر، توری آشغال گیر جلوی ورود آشغال به درون فاضلاب که در بعضی مواقع باعث گرفتن آن شده را می گیرد. زیبایی کفشور عاملی می باشد که مصرف کنندگان بسیار به آن توجه می نمایند. کفشور های سارانیک با نوع طراحی خود مخصوص زیبا سازی محیط خانه شما هستند و رنگ های مختلف آن، آن را انتخابی عالی برای لوکس ساختن قسمت های مختلف منزل می سازد.

خرید کفشور نقطه ای مشبک مدل آروین سارانیک

کفشور نقطه ای مشبک مدل آروین سارانیک، توسط برند معتبر سارانیک تولید شده است. این کفشور از استیل 304 تولید شده که به آن مقاومت بالایی در برابر رطوبت، خش و خوردگی می دهد. کفشور نقطه ای مشبک مدل آروین سارانیک دارای توری آشغال گیر و سوپاپ سوسک گیر می باشد. این توری و سوپاپ به کفشور این امکان را می دهد تا از ورود آشغال به فاضلاب که ممکن است باعث بسته شدن آن گردد جلوگیری می نماید و همچنین از ورود حشرات موزی به محیط حمام، توالت و آشپزخانه نیز جلوگیری می کند. این کفشور دارای ضخامت درب 2 میلی متر است و ابعاد آن نیز 10 در 10 سانتی متر می باشد. کفشور نقطه ای مشبک مدل آروین سارانیک همچنین یک گلویی بلند و زیر پلاستیک نیز با خود به همراه داشته و مناسب برای لوله های سایز 63 و 90 می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
آروین
عنوان کالا
کفشور نقطه ای مشبک مدل آروین سارانیک
برند
سارانیک
کشور سازنده
ایران
رنگ
استیل مات، طلا مات، سفید و مشکی
سوپاپ سوسک گیر دار
دارد
ابعاد
10*10 سانتیمتر
توری آشغال گیر
دارد
گلویی بلند
دارد
ضخامت درب
2 میلی متر

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود