برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

کفشور نقطه ای سرامیک خور مدل اوستا سارانیک

کفشور نقطه ای سرامیک خور مدل اوستا سارانیک کد 304

کفشور نقطه ای سرامیک خور سارانیک کد 304، دارای جنس ورق استیل 304 بوده و بنابراین میزان خوردگی و زنگ زدگی در آن بسیار پایین است. طراحی زیبای این کفشور ان را انتخاب مناسبی برای استفاده در منزل می نماید.

  • دارای گلویی بلند
  • ابعاد 15*15 سانتی متر
  • موجود در رنگ استیل مات
  • درب ساخته شده از استیل 304 به ضخامت 1 میلی متر
  • کف به ضخامت 1.5 میلی متر
  • مجهز به توری آشغال گیر و سوپاپ سوسک گیر و سوپاپ بوگیر
  • مناسب برای لوله سایز 90
بیشتر بخوانید
4,980,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
هیچ موردی یافت نشد
توضیحات

کفشور نقطه ای سرامیک خور مدل اوستا سارانیک

کفشور ها به دلیل اینکه همیشه در کنار مقادیر زیادی از مواد شوینده و شیمیایی هستند، باید از مواد مناسبی تولید بشوند تا در مقابل زنگ زدگی و خورندگی پایدار باشند. برای ساخت این کفشور ها اغلب از دو ماده برنج و استیل استفاده می کنند. کفشور برنجی در مقابل تمام آسیب های وارده از جانب مواد شوینده بسیار مقاوم و قیمت آن ها نیز نسبت به کفشور استیل ارزانتر می باشد. اما کفشور استیل استحکام بسیار بالاتری داشته و در نتیجه عمر آن طولانی تر می باشد. در عوض هزینه استفاده از آن گران تر است. علاوه بر جنس مورد دیگری که هنگام خرید کفش باید به آن توجه نمود، سوپاپ بوگیر و سوسک گیر و توری مخصوص آشغال گیری است. سوپاپ بوگیر از ورود بوی بد فاضلاب به محیط جلوگیری به عمل می آورد و مانع از اذیت شدن شما شده و همچنین از ورود سوسک به دستشویی، حمام و آشپزخانه و گسترش آلودگی ممانعت به عمل می آورد. از طرف دیگر، توری آشغال گیر مانع از ورود آشغال به درون فاضلاب که در بعضی مواقع باعث گرفتن آن شده، می شود. زیبایی کفشور معیاری می باشد که مصرف کنندگان بسیار به آن توجه می کنند. کفشور های سارانیک با نوع طراحی خود مخصوص زیبا سازی محیط خانه شما بوده و رنگ های مختلف آن، آن را انتخابی عالی برای لوکس ساختن قسمت های مختلف منزل می کند.

خرید آنلاین کفشور نقطه ای سرامیک خور سارانیک کد 304

کفشور نقطه ای سرامیک خور سارانیک کد 304، توسط برند معتبر سارانیک تهیه شده است. درب این کفشور از استیل 304 ساخته شده که به آن استحکام بالایی در مقابل رطوبت، خش و خوردگی می دهد. کفشور نقطه ای سرامیک خور سارانیک کد 304 همچنین توری آشغال گیر و بوگیر دارد. این توری به کفشور این امکان را داده تا از ورود آشغال به فاضلاب که ممکن است باعث بسته شدن آن بشود جلوگیری نموده و همچنین از انتشار بو در محیط نیز جلوگیری می کند. این کفشور دارای ضخامت درب آن 1 میلی متر بوده و ابعاد آن نیز 15 در 15 سانتی متر است. کفشور کفشور نقطه ای سرامیک خور سارانیک کد 304 همچنین یک گلویی بلند و زیر پلاستیک نیز با خود به همراه دارد و مناسب برای استفاده در لوله های با سایز 90 سانتی متر است.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
اوستا
عنوان کالا
کفشور نقطه ای سرامیک خور مدل اوستا سارانیک
برند
سارانیک
کشور سازنده
ایران
رنگ
استیل مات
سوپاپ سوسک گیر دار
دارد
ابعاد
۱۵*۱۵ سانتی متر
توری آشغال گیر
دارد
گلویی بلند
دارد
جنس درب
استیل 304
ضخامت درب
1 میلی متر

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود