برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

کفشور نقطه ای سرامیک خور مدل ارسلان سارانیک

کفشور نقطه ای سرامیک خور سارانیک مدل ارسلان کد 303

کفشور نقطه ای سرامیک خور مدل ارسلان سارانیک، دارای مقاومت عالی به زنگ زدگی و سایش و ضرب دیدگی می باشد. استفاده از رنگ های طلا مات، استیل مات، مشکی و سفید در ساخت این کفشور باعث می شود این کفشور زیبایی خاصی را برای مصرف کننده به همراه داشته باشد.

  • دارای گلویی بلند
  • ابعاد 10*10 سانتی متر
  • موجود در رنگ های استیل مات، طلا مات، سفید و مشکی
  • درب ساخته شده از استیل 304 به ضخامت 1 میلی متر
  • کف به ضخامت 1.5 میلی متر
  • مجهز به توری آشغال گیر و سوپاپ سوسک گیر و سوپاپ بوگیر
  • مناسب برای لوله سایز 63
بیشتر بخوانید
3,680,000 ‎ریال
رنگ
  • طلایی مات
  • استیل مات
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
هیچ موردی یافت نشد
توضیحات

کفشور نقطه ای سرامیک خور سارانیک مدل ارسلان کد 303

کفشور نقطه ای سرامیک خور مدل ارسلان سارانیک یکی از پر طرفدار ترین کفشور های شرکت سارانیک است. این کفشور ، ساخته شده از استیل ۳۰۴ کیفیت بالایی دارد. استیل ۳۰۴ ، یک نوع استیل ضد گرد و غبار و ضد زنگ است. این ویژگی ها اهمییت هرچه بیشتر این استیل را برای استفاده در شرکت های صنعتی نشان می دهند. شرکت ایرانی سارانیک هم با استفاده از این نوع استیل ، توانسته محصولات بسیار خوبی تولید کند. کفشور نقطه ای سرامیک خور مدل ارسلان سارانیک به رنگ های استیل مات، طلا مات، مشکی و سفید موجود بوده و در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر موجود می باشد. با در نظر گرفتن این که این کفشور دارای ابعاد 10 سانتی متر در 10 سانتی متر می باشد ، به راحتی بر روی دریچه های فاضلاب قرار می گیرد.

خرید کفشور نقطه ای سرامیک خور مدل ارسلان سارانیک

کفشور نقطه ای سرامیک خور مدل ارسلان سارانیک در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر ، بسیار شیک و جمع و جور بوده و به خاطر به کار بردن رنگ استیل مات در ساخت آن ، می توان به راحتی در هر جایی مورد استفاده قرار بگیرد. اگر می خواهید یک طراحی زیبا ، لوکس  ، منحصر به فرد و مدرن را به حمام و سرویس بهداشتی خود هدیه کنید ، کفشور نقطه ای سرامیک خور مدل ارسلان سارانیک گزینه کاملاً مناسبی است. البته توجه داشته باشید که ضخامت درب 1 میلی متر هم به نصب هرچه راحت تر این کفشور کمک می کند. این کفشور زیر نظر نمایندگی اصلی سارانیک در شرکت های صنعتی ایران تولید می شود. شیار های زیبا و سایز مناسب کفشور نقطه ای سرامیک خور مدل ارسلان سارانیک باعث عبور راحت جریان آب و ورودش به لوله های فاضلاب می شود؛ این در صورتی است که کفشور های دایره شکل ، سرعت حرکت آب را کمتر می کنند. توری آشغال گیر این کفشور نیز از ورود هر گونه زباله ای به لوله های فاضلاب جلوگیری می کند. این کفشور مناسب برای لوله های سایز 63 بوده، مجهز به یک عدد گلویی بلند، توری آشغال گیر و سوپاپ سوسک گیر دار است.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
ارسلان
عنوان کالا
کفشور نقطه ای سرامیک خور مدل ارسلان سارانیک
برند
سارانیک
کشور سازنده
ایران
رنگ
استیل مات، طلا مات، سفید و مشکی
سوپاپ سوسک گیر دار
دارد
ابعاد
10*10 سانتیمتر
توری آشغال گیر
دارد
گلویی بلند
دارد
جنس درب
استیل 304
ضخامت درب
1 میلی متر

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود