برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

هود شومینه اخوان H 78

هود شومینه اخوان H 78 یک هود فول آپشن می باشد. هود شومینه اخوان H 78 دارای صفحه نمایش LCD می باشد. این هود علاوه بر کلید لمسی دارای ریموت کنترلی با دکمه های لمسی می باشد که می توان به کمک آن، این هود را از فاصله دور نیز کنترل کرد.

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
49,091,001 ‎ریال 50,609,279 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

هود شومینه اخوان H 78

یکی از مهم ترین نکات در خرید هود این است که سایز هود با اجاق گاز شما کالا بخواند. هود شومینه اخوان H 78 دارای ابعاد 90 در 50 سانتی متر می باشد. این هود دارای شیشه مشکی رنگی بر روی بدنه خود می باشد. این هود دارای لامپ LED مدل SMD می باشد که روشنایی و درخشندگی بیشتری را تولید می نماید. در این هود از موتور توربو 4 دور استفاده شده است. مکش 700 متر مکعب در ساعت این هود می تواند انواع بو ها و دوده ها را به درون خود بکشد و از طریق دودکش خود به بیرون از خانه شما انتقال دهد. صفحه نمایش دیجیتال این مدل هود از نوع LCD می باشد.

هود مشکی رنگ H78

در کنار این صفحه نمایش، کلید های لمسی استفاده شده است. هود شومینه اخوان H 78 ریموت کنترلی نیز دارد که بتوانید این هود را از فاصله های دور نیز استفاده و کنترل نمایید. این هود ساخت شرکت معروف اخوان می باشد. برای کم شدن صدای این هود مجلل پلاستیک پروپیلن الیاف داری را بر روی موتور آن کشیده شده است. مقدار صدای این هود نشان می دهد اصلا برای شما آلودگی صوتی ایجاد نمی کند. این هود دارای صدای بسیار کمی به اندازه 56 DB می باشد. این هود دارای فیلتر چند لایه ای آلومینیومی می باشد که قابل شست و شو نیز است. این فیلتر آلومینیومی چند لایه را می توان در صورت خراب شدن تعویض نیز نمود. خرید بهترین هود در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
H 78
عنوان کالا
هود شومینه اخوان H 78
برند
اخوان
کشور سازنده
ایران
رنگ
مشکی
میزان صدا
56 DB
تعداد دور موتور
4 دور
نورپردازی
SMD
موتور
توربو
قدرت مکش
700 متر مکعب در ساعت
فیلتر آلومینیومی
چند لایه
سنسور دما
دارد
کلید لمسی
دارد
نمایشگر دیجیتال
دارد
صفحه نمایشگر
LCD
ریموت کنترل
دارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود