برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

هود شومینه ای توربولاین مدل الیور توربو

هود توربولاین مدل الیور توربو یک هود به رنگ مشکی بوده که تمامی آپشن هایی که یک هود مجلل باید داشته باشد را دارد. این هود دارای دکمه های لمسی و ریموت کنترل برای راحت تر شدن استفاده از آن است. خرید هود توربولاین مدل الیور توربو با مناسب ترین قیمت ها در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر

بیشتر بخوانید
58,500,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

هود توربولاین مدل الیور توربو

شرکت بسیار معروف مس توربولاین با تولید جدیدترین هود های خود که بسیار با کیفیت می باشد بار دیگر نشان داد که چرا هنوز یکی از بهترین شرکت های حال حاضر می باشد. هود توربولاین مدل الیور توربو دارای خصوصیات زیادی می باشد که شما را ترغیب به خرید این هود می کند. این هود دارای موتور ایتالیایی توربو می باشد که یکی از بهترین و قوی ترین هود های حال حاضر می باشد. این موتور ایتالیایی می تواند مکش 780 متر مکعب در ساعت را تولید نمایید که می تواند انواع دود، بوی غذا و چربی های معلق هوا را به درون خود بکشد.

خصوصیات هود الیور توربو

این هود به رنگ مشکی می باشد که یکی از کم صدا ترین هود های موجود می باشد. برای این که این هود به این حد از کم صدایی برسد علاوه بر استفاده از موتور کم صدا و قویی توربو ایتالیایی و حلزونی چهار سر از یکی از جدید ترین سیستم های خروجی هوا استفاده شده که علاوه بر خروجی که تمامی دود ها و بو ها را به بیرون هدایت می کند باعث شده که صدای کم این هود نیز باز هم کاهش یابد.

چرا هود الیور؟

این هود دارای لامپ های LED برای روشنایی بوده که در کنار تایمر و ریموت کنترل و کلید لمسی و نمایشگر LED باعث شده این هود توربولاین تبدیل به یکی از فول آپشن ترین هود های حال حاضر بشود. این هود که در سایز 90 سانتی متر تولید شده دارای سنسور دود و دما می باشد که مناسب برای آتش گرفتن غذا می باشد. فیلتر آلومینیومی این هود قابلیت شست و شو را دارا می باشد که شما می توانید بعد از کثیف شدن، آن را بشویید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
Oliver - Turbo
عنوان کالا
هود شومینه ای توربولاین مدل الیور توربو
برند
مس-توربولاین
میزان صدا
بی صدا
توضیحات
مجهز به سیستم جدید خروجی هوا جهت کاهش صدا
نورپردازی
لامپ LED کم مصرف
موتور
ایتالیایی توربو
حلزونی
فلزی چهار دور
قدرت مکش
780 مترمکعب در ساعت
تایمر
دارد
فیلتر آلومینیومی
دارد
سنسور دما
دارد
کلید لمسی
دارد
نمایشگر دیجیتال
نمایشگر LED
ریموت کنترل
دارد
سنسور دود
دارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود