برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

سینک استیل 40 توربولاین

سینک استیل 40 توربولاین با کیفیت بسیار بالا و به صورت تک لگن ارائه می شود. فروش انواع لوازم تجهیز مدرن آشپزخانه با نازلترین قیمت در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر. ضخامت استیل استفاده شده در سینک استیل 40 توربولاین 2 میلی متر است که با ضربه مستقیم به آن باعث خش افتادن روی آن نمی شود. 

بیشتر بخوانید
52,500,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

سینک استیل 40 توربولاین 

ساخت کارخانه مس می باشد. این کارخانه در کشور عزیزمان ایران می باشد که همواره در تلاش برای بالا بردن سطح کیفیت و طرح های زیبا و مدرن روز برای محصولات خود می باشد که با استانداردهای اروپایی و ایران همخوانی داشته باشد و توانسته است در این راستا موفقیتهای زیادی کسب نماید. سینک استیل 40 توربولاین دارای ابعاد 45*45 سانتیمتر می باشد. بسیار متناسب با آشپزخانه هایی که فضای کمی را برای سینک ظرفشویی خود تعبیه کرده اند می باشد. با این که فضای کمی دارد ولی بسیار شیک و با کیفیت می باشد و مناسب منازل مدرن و شیک امروزیست. نمای ظاهری این سینک همانند سینک های منازل اروپایی و امریکایی است. این سینک با این که فضای کمی دارد و یک لگنه می باشد ولیکن دارای عمق بسیار خوبی می باشد(21 سانتیمتر). جنس بکار رفته در تولید این سینک استینلس استیل 304 می باشد که دارای ویژگی های خاص خود می باشد. ضد زنگ، مقاومت بالا در برابر ضربه های نا‌گهانی، دوام و طول عمر بالا، کیفیت فوق العاده، ضخامت دو میلیمتری رویه سینک، ضخامت یک میلیمتری داخل لگن، دارای زیرآب و سرریز جدید می باشد، دارای بست هایی با ضخامت دو میلیمتریست که از جنس استیل محکم و ضد زنگ می باشد. رنگ استیل مات که جذابیت خاصی به این محصول داده است و نوع رنگ بکار رفته استاتیک می باشد که جای هیچ گونه لکه بر روی آن باقی نمی ماند. دارای طراحی شعاع ده درجه ای می باشد که کار نظافت سینک را بسیار آسان می کند و جلوه گری خاصی به این سینک ظرفشویی می دهد

بیشتر راجع به سینک استیل 40 توربولاین

سینک تک لگن F40 توربولاین یکی از محصولات شرکت مس توربولاین است. این شرکت در ساخت این سینک از آلیاژ استیل 304 درجه یک استفاده نموده است. شرکت مس توربولاین یک شرکت کاملا ایرانی می باشد که جنس تمامی وسایل به کار رفته در این محصول کاملا ایرانی هستند. سینک ها در چند نوع با سینی و بدون سینی تولید می شوند. این محصول قابلیت نصب بر روی سطح، هم سطح و زیر سطح می باشد؛ که حالت زیر سطح آن برای رویه های کرین و کوارتز مناسب است. نوع اتصال این محصول با کیفیت از نوع بست می باشد که جنس این بست ها بسیار محکم و با دوام و از نوع استیل 304 هستند. این محصول دارای طراحی شعاع 10 در گوشه ها نیز می باشد.عمق لگن این محصول 21 سانتی متر می باشد که برای شست و شوی انواع وسایل مناسب است. این محصول را با قیمت بسیار مناسب در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
40
عنوان کالا
سینک استیل 40 توربولاین
برند
مس-توربولاین
کشور سازنده
ایران
رنگ
استیل مات
نوع رنگ
استاتیک
نوع سینک
توکار
طرح سینک
نیمه فانتزی
جنس سینک
استنلس استیل 304
ضخامت ورق
2 میلیمتر
ابعاد سینک
45*45 سانتی متر
عمق لگن
21 سانتیمتر
تعداد سینی
بدون سینی
تعداد لگن
تک لگن
نوع سیفون
فانتزی
نوع اتصال
بست فلزی
متعلقات
سیفون و زیرآب

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود