برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

سینک استیل F34 توربولاین

فروش انواع لوازم تجهیز مدرن آشپزخانه با نازلترین قیمت در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر. سینک استیل F34 توربولاین دارای رنگی می باشد که علاوه بر زیبایی با دوام نیز می باشد یعنی پس از استفاده مکرر از سینک رنگ سینک مانند روز اول خود خواهد بود.

بیشتر بخوانید
55,500,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

سینک استیل  F34 توربولاین

محصول کارخانه تولیدات لوازم خانگی مس می باشد. این کارخانه در تولید لوازمات آشپزخانه از جمله سینک ظرفشویی، هود، اجاق گاز و غیره فعالیت گسترده ای دارد که محصولات خود را با کیفیت بالا و طراحی زیبا بنا با استانداردهای ایران و اروپا روانه بازار می کند و در این راستا بسیار موفق و معروف می باشد. امروزه به دلیل فضای کم آپارتمان و آشپزخانه ها از بسیاری از المانهای خود در آشپزخانه چشمپوشی می کنیم؛ ولی سینک ظرفشویی کاملا با روش زندگی مدرن و امروزی ما ادغام گردیده است. هنگام خرید سینک ظرفشویی اولین نکته انتخاب در نظر گرفتن فضایی است که برای سینک خود در آشپزخانه در نظر گرفته ایم می باشد. اگر شما فضایی برابر با ابعاد 39* 45 سانتیمتر برای سینک ظرفشویی در نظر دارید، سینک استیل F34 توربولاین گزینه بسیار مناسبی برای شما می باشد. این سینک از کیفیت و طراحی زیبایی برخوردار است. سینک ظرفشویی F34   دارای یک لگن عمیق با عمق 21 سانتیمتر می باشد که دارای زیرآب مربع شکل و سرریز جدید می باشد. جنس به کار رفته در این سینک از استیل بسیار مستحکم و مقاوم است، استینلس استیل 304 ضدزنگ می باشد.

ضخامت رویه این سینک 2 میلی متر و ضخامت لگن آن 1 میلیمتر می باشد. اتصال این سینک توسط بستهای محکم استیل 304 درجه یک به ضخامت 2 میلیمتر میباشد. گوشه های این سینک با شعاع 10 درجه طراحی شده که کار نظافت سینک را آسان می کند و زیبایی خاصی به آن داده است. این سینک قابلیت نصب روی سطح، هم سطح و زیرسطح برای رویه های کرین و کوارتز را دارا می باشد که نشان از انعطاف پذیری بالای این سینک می باشد. دارای پمپ جامایع و جای شیر آب در بالای صفحه است.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
F34
عنوان کالا
سینک استیل F34 توربولاین
برند
مس-توربولاین
کشور سازنده
ایران
رنگ
استیل مات
نوع رنگ
استاتیک
نوع سینک
توکار
طرح سینک
نیمه فانتزی
جنس سینک
استنلس استیل 304
ضخامت ورق
2 میلیمتر
ابعاد سینک
45*39 سانتی متر
عمق لگن
21 سانتیمتر
تعداد سینی
بدون سینی
تعداد لگن
تک لگن
نوع سیفون
فانتزی
نوع اتصال
بست فلزی
تخته برش
ندارد
سینی استیل
ندارد
پمپ جا مایع
دارد
متعلقات
سیفون و زیرآب

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود