برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

سینک استیل FD40 توربولاین

اگر به دنبال سینک استیل که دارای دو لگن باشد هستید؛ خرید سینک استیل FD40 پیشنهاد ماست. این سینک از بهترین جنس فولاد استیل ضد زنگ تولید شده است.دارای سیفون و زیر آب مربع و سرریز نوع جدید است که در هر دو لگن آن به کار رفته است. شما می توانید سینک استیل FD40 روی سطح، هم سطح و زیر برای رویه های کرین و کوارتز هم نصب نمایید که نشان از انعطاف پذیری سینک FD40 در برابر انواع طراحی های دکوراسیون داخلی است.

بیشتر بخوانید
95,000,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

سینک استیل FD40 توربولاین

سینک استیل FD40 توربولاین محصول کارخانه مس_توربولاین می باشد که در تولید لوازمات آشپزخانه از جمله سینک ظرفشویی، هود، اجاق گاز و فر بسیار موفق بوده است و کالاهای خود را با کیفیت بالا و طراحی زیبا به بازار عرضه می کند. سینک استیل FD40 دارای دو لگن با عمق 21 سانتی متر و ضخامت 2 میلی متری است که دارای سرریز نوع جدید و زیرآب جدید مربع شکل می باشد. جنس استیل این سینک از نوع استینلس استیل (فولاد ضد زنگ) 304 است که دارای مقاومت بالایی است. شما می توانید این سینک را هم به صورت روی سطح، هم سطح و زیر برای رویه های کربن ‌و کوارتز نصب نمایید. این سبنک دارای بست های استیل به ضخامت 2 میلی متر می باشد. این محصول دارای پمپ مایع ظرفشویی می باشد که خود این پمپ زیبایی خاصی به این سینک داده است

بیشتر راجع به سینک استیل مس

نوع اتصال این محصول از بست هایی به ضخامت 2 میلی متر می باشد که از جنس استیل 304 ساخته شده است. این محصول دارای پمپ مایع ظرفشویی می باشد که شما می توانید با ریختن مایع ظرفشوئی در آن، به راحتی بتوانید ظروف خود را بشویید. سینک استیل FD40 دارای لگن هایی به عمق 21 سانتی متر می باشد. این محصول دارای ضخامت 2 میلی متر می باشد. جنس این سینک های ظرف شویی به گونه ای می باشد که به وسیله ضربه های معمولی باعث شکستگی نمی شود و حتی خش هم روی آن نمی افتد. این محصول دارای طراحی شعاع 10 در گوشه های آن می باشد که می توانید بعضی از وسایل خود را در آن قسمت ها بگذارید. شما می توانید سینک استیل FD40 را در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر با بهترین قیمت خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
FD40
عنوان کالا
سینک استیل FD40 توربولاین
برند
مس-توربولاین
کشور سازنده
ایران
رنگ
استیل مات
نوع رنگ
استاتیک
نوع سینک
توکار
طرح سینک
نیمه فانتزی
جنس سینک
استنلس استیل 304
ضخامت ورق
2 میلیمتر
ابعاد سینک
50*87.5 سانتی متر
عمق لگن
21 سانتیمتر
تعداد سینی
بدون سینی
تعداد لگن
دو لگن
نوع سیفون
فانتزی
نوع اتصال
بست فلزی
تخته برش
ندارد
سینی استیل
ندارد
پمپ جا مایع
دارد
متعلقات
سیفون و زیرآب

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود