برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

سینک استیل D34 توربولاین

فروش و پخش بهترین سینک های ظرفشویی در  مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر. سینک استیل D34 که یکی از محکم ترین سینک های این شرکت است را می توانید در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید و از آن استفاده نمایید. طراحی زیبای این سینک به جنس مرغوب آن ، سینک استیل را به یکی از پرطرفدارترین مدل ها در بین دیگر اواع سینک ها قرار داده است

بیشتر بخوانید
87,500,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

سینک استیل D34 توربولاین

سینک ظرفشویی از آن دسته لوازمات آشپزخانه می باشد که کاربرد زیادی دارد و استفاده بسیاری از آن می شود. در تمام منازل و اکثر شرکت ها وجود دارد. زیبایی و کیفیت آن بر روی دید اولیه آشپزخانه بسیار موثر است. امروزه به خاطر محدویت فضای آشپزخانه از بسیاری از المان های خود در آشپزخانه چشم پوشی می کنیم. ولیکن سینک ظرفشویی کاملا با روش زندگی مدرن ادغام گردیده و ما هر روز برای شست و شو، آشپزی و بهداشت به آن احتیاج پیدا می کنیم. هنگام انتخاب سینک ظرفشویی اولین قدم در نظر گرفتن فضای آشپزخانه می باشد. سینک استیل D34 دارای کیفیت بالا و زببایی منحصر به فردی می باشد. اگر فضایی که برای سینک آشپزخانه خود در نظر گرفته اید در ابعاد 45*75/5 می باشد؛ بهترین انتخاب برای شما سینک استیل D34 توربولاین می باشد. سینک ظرفشویی D34 دارای دو لگن بزرگ و عمیق با عمق 21 سانتی متر می باشد که زیرآب هر دو لگن مربع و سر ریز هر دو جدید است. جنس استیل به کار رفته در این سینک استیلنس استیل (ضد زنگ) 304 درجه یک می باشد. ضخامت رویه ی این سینک 2 میلی متر و ضخامت لگن آن 1 میلی متر می باشد. گوشه های این سینک با شعاع 10 درجه طراحی شده که کار نظافت سینک را آسان می کند و زیبایی چشم گیری به آن داده است. این سینک قابلیت نصب روی سطح، هم سطح و زیر سطح برای رویه های کربن و کوارتز را نیز دارد. دارای بست های محکم استیل 304 به ضخامت 2 میلی متر است. دارای جا مایع پمپی رو سینکی است.

توضیحات بیشتر برای سینک استیل D34 توربولاین

اگر به دنبال سینک استیل که فقط دارای دو لگن و در آن سینی تعبیه نشده باشد ما سینک استیل D34 را به شما پیشنهاد می کنیم. این سینک از فولاد استیل ضد زنگ 304 تولید شده است. این محصول دارای آبشویه و زیر آب مربع و سر ریز نوع جدید است که در هر دو لگن آن به کار رفته است. شما می توانید سینک استیل D34 روی سطح، هم سطح و زیر برای رویه های کرین و کوارتز نصب نمایید که نشان از انعطاف پذیری این محصول در برابر انواع طراحی های داخلی دکوراسیون آشپزخانه می باشد.
نوع اتصال این محصول از بست هایی با ضخامت 2 میلی متر می باشد که از جنس خود سینک ظرفشویی ساخته شده است. این محصول دارای پمپ مایع ظرفشویی می باشد که شما می توانید با ریختن مایع ظرفشوئی در آن، به راحتی بتوانید ظروف خود را بشویید و نیاز به خرید جعبه ای برای ریختن مایع ظرفشویی در آن نداشته باشید. لگن های به کار رفته در سینک استیل D34، دارای عمقی به طول 21 سانتی متر می باشد. ضخامت به کار رفته در روی این محصول 2 میلی متر است که در قسمت لگن های آن به 1 میلی متر میرسد. با این ضخامت و جنس بدنه که در این محصول به کار رفته، سینک استیل D34 را تبدیل به یکی از محکم ترین سینک های این شرکت نموده است. شما می توانید سینک استیل FD34 را در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید و از آن استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
D34
عنوان کالا
سینک استیل D34 توربولاین
برند
مس-توربولاین
کشور سازنده
ایران
رنگ
استیل مات
نوع رنگ
استاتیک
نوع سینک
توکار
طرح سینک
نیمه فانتزی
جنس سینک
استنلس استیل 304
ضخامت ورق
2 میلیمتر
ابعاد سینک
45*75.5 سانتی متر
عمق لگن
21 سانتیمتر
تعداد سینی
بدون سینی
تعداد لگن
دو لگن
نوع سیفون
فانتزی
نوع اتصال
بست فلزی
تخته برش
ندارد
سینی استیل
ندارد
پمپ جا مایع
دارد
متعلقات
سیفون و زیرآب

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود