برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

سینک استیل FD34TR توربولاین

ما سینک استیل FD34TR به خاطر جنس بدنه به کار رفته در آن به شما پیشنهاد می دهیم. جنس بدنه آن بگونه ای می باشد که با ضربه مستقیم به آن دچار خش نخواهد شد. فروش و پخش بهترین سینک های ظرفشویی و لوازم تجهیز مدرن آشپزخانه با کمترین قیمت در  مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر

بیشتر بخوانید
133,500,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

سینک استیل FD34TR توربولاین

این سینک استیل یکی از خوشت ساخت ترین و باکیفیت ترین سینک های شرکت مس توربولاین می باشد. این شرکت ایرانی با تولید این مدل سینک ها وارد رقابت با دیگر شرکت های سازنده سینک ظرفشویی شده که تا حدودی هم توانسته از شرکت های رقیب پیشی بگیرد. این سینک با توجه به رنگ و طراحی خاص خود می تواند با انواع طراحی آشپزخانه مچ شده و به زیبایی آن طراحی بیفزاید. در ساخت این محصول از استیل 304 درجه یک که یکی از بهترین جنس های حال حاضر می باشد استفاده شده است.

خصوصیات سینک ظرفشویی  FD34TR

این محصول را می توان در یونیت 80 سانتی متر نصب کرد. این محصول دارای یک رویه و دو لگن می باشد که ضخامت رویه آن 2 میلی متر و ضخامت لگن های آن 1 میلی متر می باشد. با توجه به این ضخامت و جنس بسیار عالی سینک های به کار رفته در آن،  سینک استیل توربولاین با ضربه خوردن های جدی به آن به راحتی دچار شکستگی و حتی خش نمی شود. عمق لگن های به کار رفته در این ظرفشویی 21 سانتی متر می باشد. مناسب برای شست و شوی انواع ظروف اشپزخانه می باشد. نوع اتصال این محصول از نوع بست است که جنس این بست ها از استیل 304 با ضخامت 2 میلی می باشد که بسیار محکم و قوی می باشد. این سینک در ابعاد 50 * 116 سانتی متر ساخته شده است. سینک استیل FD34TR  دارای سیفون و زیر آب اتوماتیک نیز می باشد.

دارای تخته ساتور و پمپ مایع ظرف شویی

این محصول دارای تخته ساتوری از جنس چوب راش و رنگ ضد آب نیز می باشد که رنگ آن با آب واکنش نمی دهد و سریع رنگ آن نمی رود. وجود پمپ مایع ظرف شویی باعث شده که دیگر شما نیاز به خرید مایع ظرف شویی همراه با جعبه ندارید و می توانید فقط با خرید مایع ظرف شویی در هزینه های خود صرفع جویی نمایید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
FD34TR
عنوان کالا
سینک استیل FD34TR توربولاین
برند
مس-توربولاین
کشور سازنده
ایران
رنگ
استیل مات
نوع رنگ
استاتیک
نوع سینک
توکار
طرح سینک
نیمه فانتزی
جنس سینک
استنلس استیل 304
ضخامت ورق
2 میلیمتر
ابعاد سینک
50 * 116 سانتی متر
عمق لگن
21 سانتیمتر
تعداد سینی
تک سینی
تعداد لگن
دو لگن
نوع سیفون
فانتزی
نوع اتصال
بست فلزی
تخته برش
دارد
سینی استیل
دارد
پمپ جا مایع
دارد
متعلقات
سیفون و زیرآب

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود