برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

سینک استیل FD34TM توربولاین

سینک استیل توربولاین دارای کیفیت عالی می باشد. فروش و پخش بهترین سینک ظرفشویی در  مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر مانند انواع سینک مس. سنک استیل لوکس مس با ویژگی های خاص خود می تواند خرید بسیار خوبی برای شما باشد فروش انواع لوازم تجهیز مدرن آشپزخانه با نازلترین قیمت را می توانید از ما انتظار داشته باشید. 

بیشتر بخوانید
145,500,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

سینک استیل FD34TM توربولاین

این سینک استیل یکی از بهترین و خوش ساخت ترین سینک ها می باشد. رنگ آن استیل مات است که مورد پسند ترین رنگ سینک ظرف شویی، در سلیقه افراد می باشد. این سینک با توجه به رنگ و طراحی خاصی که دارد می تواند باعث زیبایی و شیک شدن آشپزخانه شما شود. در ساخت این محصول از استیل 304 درجه یک که یکی از بهترین جنس های حال حاضر می باشد استفاده شده است. این محصول قابلیت نصب در یونیت 80 سانتی متر را دارا است. در این محصول یک رویه و دو لگن وجود دارد که ضخامت رویه آن 2 میلی متر و ضخامت لگن های آن 1 میلی متر می باشد؛ که این ضخامت و جنس بسیار عالی سینک های به کار رفته در آن باعث شده که این سینک با ضربه خوردن های جدی به آن، دچار شکستگی نشود.

جزییات بیشتر از سینک استیل مس 

عمق لگن های سینک استیل توربولاین 21 سانتی متر می باشد که مناسب برای شست و شوی انواع وسایل و ظروف می باشد. نوع اتصال این محصول از نوع بست فلزی می باشد که جنس این بست ها از استیل 304 با ضخامت 2 میلی می باشد که با توجه به جنس به کار رفته در آن بسیار محکم می باشد. این سینک در ابعاد 52 * 116 سانتی متر ساخته شده است. این سینک دارای سیفون و زیر آب اتوماتیک نیز می باشد. این محصول دارای تخته ساتوری از جنس چوب راش و رنگ ضد آب نیز می باشد که از آن می توانید برای خرد کردن انواع مواد غذایی استفاده کرد.

شرایط خرید آنلاین سینک استیل

برای خرید انواع لوازم مدرن تجهیز آشپزخانه می توانید در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر اقدام فرمایید. شما با جست و جو در زمینه ی استعلام قیمت سینک استیل و دیگر لوازم ساختمانی می توانید از صفر تا صد تجهیز بنای خودتان را از همین مرجع تامین فرمایید. 
.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
FD34TM
عنوان کالا
سینک استیل FD34TM توربولاین
برند
مس-توربولاین
کشور سازنده
ایران
رنگ
استیل مات
نوع رنگ
استاتیک
نوع سینک
توکار
طرح سینک
نیمه فانتزی
جنس سینک
استنلس استیل 304
ضخامت ورق
2 میلیمتر
ابعاد سینک
52 * 116 سانتی متر
عمق لگن
21 سانتیمتر
تعداد سینی
تک سینی
تعداد لگن
دو لگن
نوع سیفون
فانتزی
نوع اتصال
بست فلزی
تخته برش
دارد
سینی استیل
دارد
پمپ جا مایع
دارد
متعلقات
سیفون و زیرآب

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود