برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روشویی روکابینتی چینی کرد مدل دافنه

خرید روشویی روکابینتی چینی کرد مدل دافنه

روشویی روکابینتی چینی کرد مدل دافنه، از نوع روکابینتی می باشد. روشویی های روکابینتی جای کمی را اشغال می کنند و وزن مناسبی را نیز برای حمل و نصب دارا هستند.

بیشتر بخوانید
10,614,747 ‎ریال
کیفیت
سایز
  • 60
  • 70
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

روشویی سنگی دافنه چینی کرد

روشویی های چینی و سرامیکی نسبت به انواع سنگی رایج تر هستند. عموماً روشویی های سنگی در مکان های لوکس بکار می روند. چینی با کیفیت تا مدت های طولانی پس از استفاده نیز دچار مشکل نمی شود و نگه داری و نظافت آن نیز آسان است. همچنین اینگونه روشویی ها ارزانتر از انواع سنگی و چوبی می باشند.

اما اگر ملاک انتخاب شما زیبایی است، روشویی های سنگی و چوبی به شما پیشنهاد می شوند. البته نه اینکه روشویی های سرامیکی و چینی از زیبایی کافی برخوردار نباشند، اما معمولاً تنوع طرح های روی سطح آنها به اندازه انواع چوبی و سنگی نیست. عیب روشویی سنگی و چوبی این است که باید در مراقبت از آنها دقت نمود، زیرا به راحتی آسیب می بینند.

روشویی در کنار چینی آلات دیگر چون توالت ایرانی، توالت فرنگی، توالت فرنگی وال هنگ، توالت طبی و غیره از کالا های ساختمانی رایج در منازل محسوب می شود. روشویی خود بسته به نوع استفاده از آن انواع مختلفی دارد. مثلاً روشویی پایه دار که ساده ترین، قدیمی ترین و رایج ترین نوع آن است اغلب در دستشویی استفاده می گردد. روشویی نیم پایه در جاهای بکار می رود که نظافت زیاد انجام شده و نظافت اینگونه روشویی ها راحت تر است. روشویی های روکابینتی، روسنگی و زیرسنگی نیز به دلیل وزن کم و اندازه کوچکتر خود، در بین مصرف کنندگان طرفدار دارند.

روشویی روکابینتی مرغوب

این روشویی از نوع روکابینتی می باشد، بنابراین جای کمتری را اشغال کرده، نصب و نظافت آن راحت تر می است. این روشویی که از انواع چینی آلات بهداشتی تولید شده توسط برند چینی کرد است و آن را بصورت آنلاین نیز می توانید از مرجع کالای ساختمانی چلونگر خریداری نمایید. روشویی روکابینتی چینی کرد مدل دافنه، از چینی با کیفیت لعاب درجه یک تولید شده است؛ به همین دلیل در برابر رطوبت، آلودگی و ضربه بسیار مقاوم است. این روشویی با دو سایز 60 و 70 عرضه شده و ابعاد دو سایز آن نیز به ترتیب 19*60*40 و 18.5*70*40 سانتی متر می باشد. وزن این روشویی 10.4 کیلوگرم برای سایز 70 و 9.9 کیلوگرم برای سایز 60 می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
دافنه
عنوان کالا
روشویی روکابینتی دافنه چینی کرد
برند
چینی کرد
کشور سازنده
ایران
سایز
60 و 70
وزن
9.9 کیلوگرم برای سایز 60 و 10.4 کیلوگرم برای سایز 70
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک و درجه دو
ابعاد
19*60*40 و 18.5*70*40 سانتی متر
نوع روشویی
روکابینتی

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود