برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روشویی سنگی فیتونیا چینی کرد

خرید روشویی سنگی فیتونیا چینی کرد

روشویی سنگی فیتونیا چینی کرد، در سایز 50، 60 و 70 قابل خرید از مرجع کالای ساختمانی چلونگر می باشد. این روشویی در دو درجه کیفی یک و دو موجود و قابل خرید می باشد.

بیشتر بخوانید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

روشویی سنگی فیتونیا چینی کرد

هنگام خرید روشویی با کیفیت باید چند نکته را در نظر داشته باشید. مثلا چه جنسی از روشویی را می پسندید؟ روشویی از موادی چون سرامیک، چینی، سنگ طبیعی، چوب، شیشه آبدیده و حتی در بعضی از موارد از فلزات تولید می شوند. در این موقعیت، مزیت یک جنس ممکن است به ارزانی، محکم و با دوام بودن، زیبایی و یا خصوصیات دیگر باشد.

روشویی با کیفیت باید در برابر ضربه، آب و رطوبت بتواند مقاومت کند. زیرا روشویی همیشه در معرض این عوامل است و اگر مقاومت کافی در برابر آنها را دارا نباشد، در مدت کوتاهی دچار شکستگی، ترک و مشکلات دیگر می گردد.

یکی از انواع رایج روشویی، روشویی های چینی و سرامیکی هستند. اینگونه روشویی ها، طرحی بر روی خود برای زیبایی ندارند. البته در موادی می توان رنگ دلخواه را برای آنها سفارش داد. با این حال گاهی زیبایی در سادگی است و روشویی های سفید نیز برای لوکس ساختن محیط عالی هستند؛ یا حتی ممکن است مشتریان رنگ سفید را بپسندند.

کیفیت لعاب چینی در نوع کارکرد آن موثر است. بسته به کیفیت چینی، این مواد به سه درجه تقسیم می شوند. مواد درجه یک کیفیت عالی دارند، دوام آنها بالا است و به این راحتی ها دچار ترک و آلودگی نمی گردند. البته قیمت آنها نیز کمی بالاتر می باشد.

خرید اینترنتی روشویی رو کابینتی

روشویی روکابینتی چینی کرد مدل فیتونیا، از لعاب با کیفیت درجه یک و دو توسط شرکت چینی کرد عرضه می شود. این برند تمام محصولات خود را با مواد کیفیت تولید می نماید. این روشویی در سایز های 50، 60 و 70 سانتی متری قابل خرید می باشد. روشویی روکابینتی چینی کرد مدل فیتونیا برای سه سایز بالا دارای ابعاد 17*50*40 سانتی متر، 17*60*40 سانتی متر و 17*69.7*40 سانتی می باشد. وزن آن برای سایز 60، 16 کیلوگرم بوده و برای سایز های 50 و 70 کمی پایین تر و بالاتر از این مقدار می باشد. این روشویی از نوع روکابینتی است و برای سرویس های بهداشتی مناسب است. وزن نسبتاً کم و ابعاد کوچک آن امکان نصب راحت و آسان آن را برای شما مشتریان عزیز فراهم می سازد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
فیتونیا
عنوان کالا
روشویی سنگی فیتونیا چینی کرد
برند
چینی کرد
کشور سازنده
ایران
سایز
50، 60 و 70
وزن
15.8، 16 و 16.2 کیلوگرم
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک و درجه دو
ابعاد
17*50*40، 17*60*40 و 17*69.7*40 سانتی متر
نوع روشویی
روکابینتی

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود