برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روشویی سنگی آوینا چینی کرد

خرید روشویی سنگی آوینا چینی کرد

روشویی سنگی آوینا چینی کرد با کیفیت لعاب درجه یک و درجه دو قابل خرید است. این روشویی روکابینتی ابعاد مناسبی داشته و نصب آن در سرویس بهداشتی جای کمی را اشغال می کند.

بیشتر بخوانید
26,094,671 ‎ریال
کیفیت
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

روشویی سنگی آوینا چینی کرد

روشویی با کیفیت باید در برابر ضربه، آب و رطوبت بتواند مقاومت کند. زیرا روشویی همیشه در معرض این عوامل است و اگر مقاومت کافی در برابر آنها را دارا نباشد، در مدت کوتاهی دچار شکستگی، ترک و مشکلات دیگر می گردد.

هنگام خرید روشویی با کیفیت باید چند نکته را در نظر داشته باشید. مثلا چه جنسی از روشویی را می پسندید؟ روشویی از موادی چون سرامیک، چینی، سنگ طبیعی، چوب، شیشه آبدیده و حتی در بعضی از موارد از فلزات تولید می شوند. در این موقعیت، مزیت یک جنس ممکن است به ارزانی، محکم و با دوام بودن، زیبایی و یا خصوصیات دیگر باشد.

کیفیت لعاب چینی در نوع کارکرد آن موثر است. بسته به کیفیت چینی، این مواد به سه درجه تقسیم می شوند. مواد درجه یک کیفیت عالی دارند، دوام آنها بالا است و به این راحتی ها دچار ترک و آلودگی نمی گردند. البته قیمت آنها نیز کمی بالاتر می باشد.

یکی از انواع رایج روشویی، روشویی های چینی و سرامیکی هستند. اینگونه روشویی ها، طرحی بر روی خود برای زیبایی ندارند. البته در موادی می توان رنگ دلخواه را برای آنها سفارش داد. با این حال گاهی زیبایی در سادگی است و روشویی های سفید نیز برای لوکس ساختن محیط عالی هستند؛ یا حتی ممکن است مشتریان رنگ سفید را بپسندند.

قیمت روشویی رو کابینتی

روشویی روکابینتی چینی کرد مدل آوینا، از لعاب با کیفیت درجه یک و دو توسط شرکت چینی کرد عرضه می شود. این برند تمام محصولات خود را با مواد کیفیت تولید می نماید. این روشویی از نوع روکابینتی است و برای سرویس های بهداشتی مناسب است. وزن نسبتاً کم و ابعاد کوچک آن امکان نصب راحت و آسان آن را برای شما مشتریان عزیز فراهم می سازد. این روشویی در سایز 60 سانتی متری قابل خرید می باشد. روشویی روکابینتی چینی کرد مدل آوینا دارای ابعاد 14.5*60*40 سانتی متر می باشد. 

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
آوینا
عنوان کالا
روشویی سنگی آوینا چینی کرد
برند
چینی کرد
کشور سازنده
ایران
سایز
60
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک و درجه دو
ابعاد
14.5*60*40 سانتی متر
نوع روشویی
روکابینتی

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود