برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روشویی پایه دار گاتریا مدل پلوتو 63

روشویی پایه دار گاتریا مدل پلوتو 63 مناسب برای استفاده در بهترین و لوکس ترین خانه ها می باشد. جنس رنگ و بدنه آن به گونه ای می باشد که در اثر شست و شو و مایع های ظرف شویی اصلا رنگ آن کدر نشده و به رنگ شیری در نمی آید. دارای لعاب درجه یک بوده که آب به بدنه آن نفوظ نمی کند.

بیشتر بخوانید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

روشویی پایه دار گاتریا مدل پلوتو 63

شما معمولا در استفاده از روشویی های بی کیفیت معمولا مشکلات بسیاری خواهید داشت و روشویی یکی از مهم ترین خرید های شما برای خانه خودتان است. شکستن سریع کاسه روشویی در اثر ضربه های معمولی، گرفتن جرم، از دست دادن سریع رنگ و شست و شوی سخت آن را می توان از این مهم ترین مشکلات نام برد. عمق کاسه طرح این روشویی 18 سانتی متر می باشد که همراه با ارتفاع 860 میلی متری تبدیل به یک روشویی بسیار مناسب برای شما شده است. طرح روی این روشویی بسیار زیبا بوده که می تواند با تمامی سرویس های بهداشتی ست شود. تمام بدنه این روشویی پایه بلند رنگ سفید کلاسیک می باشد. نوع این لعاب دارای حالت آنتی باکتریل می باشد که نمی گذارد باکتری و جرم ها به بدنه آن بچسبند و آن ها بسیار راحت تر و سریع تر به فاضلاب خانه شما منتقل می کند. یکی از مهم ترین نکاتی که باید در هنگام خرید روسنگی توجه نماید سایز و ابعاد آن می باشد. این روشویی پایه دار گاتریا از لعاب درجه یک می باشد روشویی دارای حلقه سر ریز می باشد که باعث شده آب از بالای لبه های این زیر صفحه سر ریز نشود. فضایی برای قرار گرفتن شیرآلات آب در بالای این روشویی گاتریا می باشد.

خرید روشویی پلوتو 63

کمپانی گاتریا انواع افتخارات مانند گواهینامه تایید آزمایشگاه با همکار با تکنولوژی روز در سال 95 و تندیس واحد نمونه کشور را دارد که به این شرکت اعتباری در سطح جهانی بخشیده است. این شرکت برای ساخت محصولات بهداشتی خود از بهترین جنس ساخت های استفاده کرده است که طرح این محصولات همواره توسط طراحان ترکیه و ایتالیایی طراحی شده است. این محصولات بهداشتی توسط بهترین ماشین آلات که دارای تکنولوژی های روز می باشد تولید شده است. این روشویی پایه دار توسط شرکت معروف گاتریا ساخته شده است. شرکت چینی ساخت گاتریا یکی از بهترین شرکت ها در تولید محصول های بهداشتی می باشد. این شرکت علاوه بر فروش محصول در ایران، بسیاری از محصولات خود را به کشور های خارجی هم چون ترکیه، آلمان و آذربایجان و... نیز صادر می نماید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
PLUTO Washbasim with Full pedestal
عنوان کالا
روشویی پایه دار گاتریا مدل پلوتو 63
برند
گاتریا
کشور سازنده
ایران
سایز
630*510 میلی متر
عمق
200 میلی متر
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
مدل رو شوی
پایه دار

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود