برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روشویی پایه دار گاتریا مدل عطارد 47

روشویی پایه دار گاتریا مدل عطارد 47 دارای رنگ سفید می باشد که در اثر استفاده بسیار از آن رنگ آن تغییر نمی کند. دارای لعاب درجه یک می باشد که نمی گذارد آب به بدنه آن نفوذ نمایید. دارای حلقه سر ریز می باشد که مانع از سر ریز شدن آب از درون این روشویی می شود. خرید انواع روشویی پایه بلند در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر

بیشتر بخوانید
6,900,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

روشویی پایه دار گاتریا مدل عطارد 47

روشویی پایه بلند گاتریا مدل عطارد از طراحی بسیار شکیلی برخوردار می باشد. این روشویی شیک توسط کمپانی چینی نام گاتریا ساخته شده است. روشویی پایه دار گاتریا از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است. شرکت گاتریا همواره محصولات خود را با بهترین کیفیت و تکنولوژی روز به بازار ایران و بازار جهانی عرضه کرده است. از جمله مهم ترین کشورهایی که این محصولات بهداشتی به آن ها صادر می شود؛ می توان به ترکیه، آلمان، عراق، افغانستان، آذربایجان و... اشاره کرد. هم چنین این شرکت موفق به کسب گواهینامه تایید آزمایشگاه همکار با تکنولوژی روز شده است. کسب مقام صادر کننده، دریافت تندیس واحد نمونه صنعتی کشور را نیز در کنار دیگر ویژگی های مثبت و افتخارات این شرکت می توان قرار داد.

خرید لهترین روشویی

گاتریا همواره در ساخت و تولید محصولات بهداشتی خود از بهترین طراحان ترکیه ای و ایتالیایی استفاده کرده می باشد. این محصولات توسط ماشین آلات صنعتی با تکنولوژی روز و به همراه استانداردهای جهانی تولید شده است که دقت بسیار بالایی در تولید آن به کار رفته است. شما باید روشویی مورد نظر خود را طبق سایز های مورد نیاز و سایز فضای خود انتخاب نمایید. از وسایل سرویس بهداشتی که اهمیت بسیار بالایی در هنگام خرید برخوردار است سنگ روشویی می باشد. همان گونه که انتخاب شیرآلات مناسب در سرویس بهداشتی از نظر زیبایی و کیفیت مهم می باشد انتخاب روشویی نیز مهم می باشد. اگر می خواهید سرویس بهداشتی خود را تجهیز نمایید باید از بهتری روشویی ها استفاده نمایید که به زیبایی سرویس شما کمک بیشتری کنند. روشوی عطارد از کیفیت بدنه بالایی برخوردار است که در برابر جرم و ضربه مقاوم می باشد. دارای خاصیت آنتی باکتریل است که اصلا باکتری به بدنه آن نمی چسبد و همراه با آب این باکتری ها و جرم ها به فاضلاب ریخته می شود.

مزایا و خصوصیات روشویی عطارد

جنس بدنه این روشویی از چینی سرامیک مقاوم است و یک لایه لعاب نیز آن را در برگرفته است این لعاب دارای کیفیت بالایی است که مقاومت سنگ را افزون تر می کند. ترکیب چینی و لعاب باعث می شود تا روشویی در برابر آب غیر نفوذ شود و حتی در استفاده مدت زمان زیاد هیچ تغییر شکلی در بدنه آن ایجاد نشود. دارای رنگ سفید کلاسیک یک دست می باشد. روشویی پایه دار گاتریا مدل عطارد دارای روسنگی دایره شکلی می باشد که این روشویی دارای ظاهری زیبا و مناسب است که برای سرویس بهداشتی های مدرن و لوکس بسیار پر کار برد می باشد. این روشویی در سایز 48*42 سانتی متر تولید شده است که عمق آن 18 سانتی متر است. دارای پایه ای به طول 820 میلی متر می باشد. از شیر آلات روکار برای این روشویی استفاده می گردد. هم ‌چنین این روشویی در برابر مواد شوینده بسیار مقاوم است و تغییری در ظاهر و کیفیت رنگ آن حتی در استفاده طولانی مدت نیز ایجاد نمی شود. قسمت داخلی این رو سنگی یک حلقه سر ریز تعبیه شده است که موجب می شود در هنگام پر شدن کاسه، آب آن سر ریز نشود و از جای حلقه به طرف لوله فاضلاب هدایت شود.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
ATAROD Washbasin
عنوان کالا
روشویی پایه دار گاتریا مدل عطارد 47
برند
گاتریا
سایز
480*420
ارتفاع
820 میلی متر
عمق
180 میلی متر
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک
مدل رو شوی
پایه دار

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود