برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت ایرانی چینی کرد مدل اریکا

توالت ایرانی چینی کرد مدل اریکا در دو نوع تخت و نیمه گود عرضه می شود. نوع تخت آن اندکی سنگین تر است. توالت ایرانی چینی کرد مدل اریکا با کیفیت لعاب درجه یک و درجه دو در مرجع کالای ساختمانی چلونگر موجود است.

بیشتر بخوانید
8,226,239 ‎ریال
کیفیت
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت ایرانی چینی کرد مدل اریکا

توالت ایرانی نیز مانند توالت فرنگی در طرح های مختلفی تولید می شود و مشتریان با توجه به سلیقه خود می توانند آن ها را انتخاب نمایند. طرح توالت در لوکس و زیباسازی محیط منزل و سرویس بهداشتی موثر است. 

توالت ایرانی در کنار توالت فرنگی از چینی آلات مورد استفاده و رایج در منازل است. توالت ایرانی به دلیل ارزان تر بودن و البته سلیقه بسیاری از مصرف کنندگان معروف است. توالت ایرانی از چینی بهداشتی تولید می شود. سطح توالت ایرانی با کیفیت باید توانایی ایستادگی در برابر ضربه، رطوبت و مواد شیمیایی را داشته باشد. 

توالت های ایرانی و فرنگی هر دو در انواع طبی، برای استفاده راحت تر کسانی که دچار ناراحتی در کمر، پاها و زانو هستند، تولید می شوند.در توالت های ایرانی سیستم تخلیه از نوع آبریز است و سه نوع می باشد: ریم باز، ریم بسته و ریم لس. آبریز ریم لس بهترین نوع بوده زیرا با مصرف آب کمتر، تقریباً تمام نقاط کاسه توالت را شستشو می دهد.

یکی از ایرادات توالت ایرانی، این است که نسبت به توالت فرنگی کار با آن سخت تر است و هنگام استفاده از آن به زانو فشار وارد می شود. تمیز کردن آن نیز نسبت به توالت فرنگی مشکل تر و وزن آن نیز بیشتر می باشد. همچنین نصب توالت ایرانی، اندکی نسبت به توالت فرنگی سخت تر می باشد. توالت ایرانی بر خلاف توالت فرنگی شیره بیده ندارد.

گروه چینی کرد محصولات خود را با کیفیت درجه یک و درجه دو عرضه می کند. چینی با کیفیت لعاب درجه یک بهترین نوع چینی است. جذب آب در توالت های درجه یک پایین است و باعث می شود این توالت ها دیرتر بو بگیرند و کثیف شوند.

خرید آنلاین توالت ایرانی با کیفیت

توالت ایرانی چینی کرد مدل اریکا، از نوع تخت می باشد. این توالت توسط گروه چینی کرد که از تولید کنندگان محبوب چینی آلات در کشور می باشند، ساخته شده است. این توالت در دو نوع تخت و نیمه گود قابل خرید است. برای نوع تخت، ابعاد آن 54*44.5*23.5 سانتی متر و وزن آن 14.6 کیلوگرم است. برای انواع نیمه گود، ابعاد 54*44*27 سانتی متر و وزن 14.2 کیلوگرم است.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
اریکا
عنوان کالا
توالت ایرانی چینی کرد مدل اریکا
برند
چینی کرد
کشور سازنده
ایران
وزن
14.6 کیلوگرم برای تخت و 14.2 کیلوگرم برای نیمه گود
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک و درجه دو
ابعاد
54*44.5*23.5 سانتی متر برای تخت و 54*44*27 سانتی متر برای نیمه گود
نوع توالت
توالت ایرانی
نوع توالت ایرانی
تخت و نیمه گود

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود