برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

توالت ایرانی چینی کرد مدل آرین

بررسی و خرید توالت ایرانی چینی کرد مدل آرین

توالت ایرانی چینی کرد مدل آرین از نوع توالت ایرانی تخت بوده و با آبریز ریم بسته و ریم لس در مرجع کالای ساختمانی چلونگر قابل خرید است. ابعاد این توالت 24*46.3*57.3 سانتی متر می باشد.

بیشتر بخوانید
9,878,585 ‎ریال
کیفیت
نوع توالت
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

توالت ایرانی چینی کرد مدل آرین

توالت ایرانی در کنار توالت فرنگی از چینی آلات مورد استفاده و رایج در منازل است. توالت های ایرانی به دلیل ارزان تر بودن و البته سلیقه بسیاری از مصرف کنندگان معروف هستند. توالت ایرانی از چینی بهداشتی تولید می شود. سطح توالت ایرانی با کیفیت باید توانایی ایستادگی در برابر ضربه، رطوبت و مواد شیمیایی را داشته باشد. 

توالت ایرانی نیز مانند توالت فرنگی در طرح های مختلفی تولید می شود و مشتریان با توجه به سلیقه خود می توانند آن ها را انتخاب نمایند. طرح توالت در لوکس و زیباسازی محیط منزل و سرویس بهداشتی موثر است. 

یکی از ایرادات توالت ایرانی، این است که نسبت به توالت فرنگی کار با آن سخت تر است و هنگام استفاده از آن به زانو فشار وارد می شود. تمیز کردن آن نیز نسبت به توالت فرنگی مشکل تر و وزن آن نیز بیشتر می باشد. همچنین نصب توالت ایرانی، اندکی نسبت به توالت فرنگی سخت تر می باشد. توالت ایرانی بر خلاف توالت فرنگی شیره بیده ندارد.

توالت های ایرانی و فرنگی هر دو در انواع طبی، برای استفاده راحت تر کسانی که دچار ناراحتی در کمر، پاها و زانو هستند، تولید می شوند.در توالت های ایرانی سیستم تخلیه از نوع آبریز است و سه نوع می باشد: ریم باز، ریم بسته و ریم لس. آبریز ریم لس بهترین نوع بوده زیرا با مصرف آب کمتر، تقریباً تمام نقاط کاسه توالت را شستشو می دهد.

گروه چینی کرد محصولات خود را با کیفیت درجه یک و درجه دو عرضه می کند. چینی با کیفیت لعاب درجه یک بهترین نوع چینی است. جذب آب در توالت های درجه یک پایین است و باعث می شود این توالت ها دیرتر بو بگیرند و کثیف شوند.

خرید آنلاین توالت ایرانی 

توالت ایرانی چینی کرد مدل آرین، از نوع تخت می باشد. توالت زمینی چینی کرد مدل آرین دارای ابعاد 24*46.3*57.3 سانتی متر می باشد. این توالت توسط گروه چینی کرد که از تولید کنندگان مطرح چینی آلات در کشور می باشند، تولید گردیده است. توالت ایرانی چینی کرد مدل آرین در دو نوع ریم باز و ریم بسته قابل خرید از مرجع کالای ساختمانی چلونگر می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
آرین
عنوان کالا
توالت ایرانی چینی کرد مدل آرین
برند
چینی کرد
کشور سازنده
ایران
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک و درجه دو
سیستم آبریزی
ریم لس و ریم بسته
ابعاد
24*46.3*57.3 سانتی متر
نوع توالت
توالت ایرانی
نوع توالت ایرانی
تخت

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود