برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

علم دوش شودر مدل لوبک

علم دوش شودر مدل لوبک یکی از علم های خوش ساخت و خوش رنگ شرکت شودر است که دارای سری های زیبایی است. علم دوش شودر مدل لوبک کمک به پخش شدن آب بر روی سر شما در هین حام می شود. علم دوش شودر مدل لوبک دارای رنگ های زیبایی است.

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
95,331,320 ‎ریال 103,621,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

علم دوش شودر مدل لوبک

علم دوش شودر مدل لوبک دارای قیمت بسیار مناسبی است که شما می توانید آن را در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. علم دوش شودر مدل لوبک دارای بدنه ای با به روز ترین طراحی های روز دنیا است تا استفاده از آن برای شما به راحت ترین نحو ممکن بشود. علم دوش شودر مدل لوبک دارای قابلیت تنظیم دمای آب به وسیله آب گرم و سرد است. علم دوش شودر مدل لوبک دارای قابلیت تنظیم دمای آب به وسیله آب گرم و سرد است. این کیفیت بالا باعث شده است که کارتریچ آن در برابر دما و فشار بالا مقاوم شود. علم دوش شودر مدل لوبک دارای بدنه ای با به روز ترین طراحی های روز دنیا می باشد تا استفاده از آن برای شما به راحت ترین نحو ممکن شود.

خرید اینترنتی علم دوش شودر 

علم دوش شودر مدل لوبک یکی از شیر های زیبا و با کیفیت شرکت شودر است که دارای طراحی زیبا به همراه ویژگی های فراران می باشد. علم دوش شودر مدل لوبک دارای کارتریج citec اسپانیا که یک کارتیج ساخت اسپانیا باکیفیت است. علم دوش شودر مدل لوبک دارای قابلیت ضد زنگ است که در محیط های مرطوب دچار زنگ زدن نشود و هم چنین این علم دوش شودر مدل لوبک عایق رطوبت می باشد. علم دوش شودر مدل لوبک دارای حالت آنتی باکتریال است تا میکروب ها و کثیفی ها به بدنه ی آن نچسبد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
علم دوش لوبک
عنوان کالا
علم دوش شودر مدل لوبک
برند
شودر
کشور سازنده
ایران
رنگ
کروم
آبکاری
کروم
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود