برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

یونیورست دوکاره کاهنده مصرف آب بلندا مدل HDU1

یونیورست دوکاره کاهنده مصرف آب بلندا مدل HDU1 دارای دو عدد علم می باشد. یکی از این علم ها ثابت و دیگری متحرک است. علم متحرک یونیورست دوکاره کاهنده مصرف آب بلندا مدل HDU1 دارای بدنه فنری بوده که می توان آن را به تمامی نقاط حمام خود بکشید.

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
36,340,000 ‎ریال 39,500,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

یونیورست دوکاره کاهنده مصرف آب بلندا مدل HDU1

این شیر دارای دو عدد علم می باشد که یکی از این علم ها ثابت و دیگری متحرک می باشد. انتخاب دوش درجه یک از مهم ترین انتخاب ها در حمام می باشد زیرا نحوه خروج و میزان خروجی آب دوش به آن بستگی زیادی دارد. طبق محاسبه و آزمایش ها این نتیجه به دست آمده است که استفاده از سر دوش های معمولی که دارای هر نوع کاهنده ای می باشد حدود 18 لیتر در هر دقیقه است. این میزان تنها برای یک نفر می باشد و اگر شما برای هر یک از افراد خانواده خود در نطر بگیرید و جمع بزنید می بینید که چه مقدار آب هدر می رود. حال این مقدار در شیر هایی که دارای سیستم air turbo می باشد این مقدار به 9 لیتر در دقیقه می رسد. شیر سردوش کاهنده مصرف و افزایش فشار آب بلندا مدل دایره ای دارای این سیستم air turbo می باشد.

یونیورست دوکاره HDU1

یونیورست دوکاره کاهنده مصرف آب بلندا مدل HDU1 دارای سری سیلیکونی که دارای خاصیت رفع رسوب سریع و راحت م باشد که این حالت باعث می شود رسوبات آب و املاح آب درون شیر نمانده و راه خروجی آب را نبند و به طور عامیانه لوله نگیرد. این شیر دارای خاصیت افزاش فشار شیر آب می باشد که این سیستم مناسب برای استفاده در آپارتمان و بقیه خانه هایی می باشد که دارای فشار آب کم می باشد. علم متحرک آن دارای بدنه ای فنری می باشد که می توان آن را به تمامی نقاط حمام خود بکشید. مقاومت سری آن به قدری می باشد در برابر دما تغییر شکل نمی دهد. سری آن به صورت گرد می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
HDU1
عنوان کالا
یونیورست دوکاره کاهنده مصرف آب بلندا مدل HDU1
برند
بلندا
کشور سازنده
ایران
رنگ
استیل مات
نوع رنگ
استاتیک
پلاتور (آبفشان)
معمولی خوب
نوع علم
علم متحرک
سایز علم
بلند
ورودی آب
سرد - گرم

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود