برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیر حمام شودر مدل تیفانی

شیر حمام شودر مدل تیفانی یکی از زیبا ترین شیر های شرکت شودر است که دارای ترکیب رنگ بسیار زیبایی است. این رنگ و طرح به لوکس تر شدن خانه های شما کمک بسیار زیادی می کند. شیر حمام شودر مدل تیفانی دارای قیمت مناسب است.

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
45,369,800 ‎ریال 49,315,000 ‎ریال
رنگ
  • کُروم
  • مشکی طلایی
  • شیری کروم
  • شیری طلا
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شیر حمام شودر مدل تیفانی

شیر حمام شودر مدل تیفانی دارای قابلیت ضد زنگ است که در محیط های مرطوب دچار زنگ زدن نشود و هم چنین این شیر حمام شودر مدل تیفانی عایق رطوبت می باشد. شیر حمام شودر مدل تیفانی دارای بدنه ای از جنس برنج می باشد. شیر حمام شودر مدل تیفانی دارای قابلیت تنظیم دمای آب به وسیله آب گرم و سرد است. شیر حمام شودر مدل تیفانی دارای قابلیت تنظیم دمای آب به وسیله آب گرم و سرد است. این کیفیت بالا باعث شده است که کارتریچ آن در برابر دما و فشار بالا مقاوم شود. شیر حمام شودر مدل تیفانی دارای بدنه ای با به روز ترین طراحی های روز دنیا است تا استفاده از آن برای شما به راحت ترین نحو ممکن بشود.

خرید شیر حمام

شیر حمام شودر مدل تیفانی داری عایق و آبکاری با کیفیتی است که این آبکاری با درجه میکرون بالا انجام گرفته است. شیر حمام شودر مدل تیفانی دارای قابلیت تنظیم دمای آب به وسیله آب گرم و سرد می باشد. شیر حمام شودر مدل تیفانی دارای کارتریج citec اسپانیا که یک کارتیج باکیفیت است.  شیر حمام شودر مدل تیفانی دارای بدنه ای با به روز ترین طراحی های روز دنیا می باشد تا استفاده از آن برای شما به راحت ترین نحو ممکن شود. شیر حمام شودر مدل تیفانی دارای حالت آنتی باکتریال است تا میکروب ها و کثیفی ها به بدنه ی آن نچسبد. این کیفیت بالا باعث شده است که کارتریچ آن در برابر دما و فشار بالا مقاوم شود. شیر حمام شودر مدل تیفانی یکی از شیر های زیبا و با کیفیت شرکت شودر است که دارای طراحی زیبا به همراه ویژگی های فراران می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
شیر حمام تیفانی
عنوان کالا
شیر حمام شودر مدل تیفانی
برند
شودر
کشور سازنده
ایران
رنگ
کروم، سفید، مشکلی-طلایی و سفید-طلایی
روش آبکاری
PVD
سیستم باز و بسته
اهرمی

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود