برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

لیست قیمت محصولات پارس سرام بروز رسانی تیر 1402 به همراه کاتالوگ محصولات پارس سرام

نوشته شده در 5 Months پیش
مورد پسند0

درباره گروه تولیدی پارس سرام

کارخانه چینی بهداشتی پارس سرام به عنوان اولین و بزرگترین تولیدکننده چینی بهداشتی و با به کارگیری توان بالقوه بخشهای طراحی، هنری، خلاقیت، تکنیک، آزمایشگاهها و بخش ویژه کنترل کیفی در زمینه تولید و ساخت انواع قطعات چینی بهداشتی در حاشیه جنوب شرقی تهران در سال ۱۳۴۶ توسط متخصصان ایتالیایی تاسیس شد. توان تولیدات وسيع و گوناگون در مدلهای متنوع از قبیل روشویی کابینتی، توالتهای فرنگی، زیرسنگی، توالتهای زمینی ایرانی و انواع روشویی و پایه در سایزهای مختلف در این واحد بزرگ ۱۴۲۰۰ تن بوده که با شعار (کیفیت رمز ماندگاریست) توانسته است بخش وسیعی از تولیدات خود را ضمن عرضه به بازارهای داخلی به کشورهای مختلف صادر نماید.

کاتالوگ محصولات پارس سرام

دانلود کاتالوگ پارس سرام

تاریخ بروز رسانی تیر 1402

لیست قیمت محصولات پارس سرام

دانلود لیست قیمت پارس سرام

تاریخ بروز رسانی خرداد 1402

افتخارات این واحد بزرگ تولیدی، اتکاء به دانش فنی روز و نگرش به آخرین تحولات صنایع چینی بهداشتی جهان و دریافت چندین الوح و انتخاب واحد نمونه از طرف وزارت صنایع و معادن ایران و واحد نمونه صادراتی بوده که توانسته با حضوری مداوم در عرصه بازارهای داخلی و خارجی محصولات خود را ارائه نماید.
شرکت پارس سرام در سال ۱۳۹۳ سال حماسه اقتصادی با اتکاء به خداوند متعال و همت و تلاش پرسنل تلاشگر خود موفق به شکستن رکورد تولید سیفون یک تکه به تعداد
۱۰/۰۰۰ عدد در ماه گردید که این افتخار شعار پارس سرام با عنوان اولین و بزرگترین تولیدکننده چینی بهداشتی در کشور را بیش از پیش نمایان می سازد.

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود