برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

لیست قیمت نیوپایپ بروز رسانی 11 دی 1400

نوشته شده در 2 Years پیش
مورد پسند0

نیوپایپ

لوله نیوپایپ PEX محصولی از هلدینگ گیتی پسند می باشد که از سال 1377 در تولید انواع لوله، پروفیل و فوم های صنعتی فعالیت می کند.
تاریخچه گروه صنایع گیتی پسند :
این کارخانه در سال 1371 در شهر مورچه خورت اصفهان در حوضه صنایع وابسته به صنعت ساختمان تاسیس شد. صنایع گیتی پسند دارای زیر مجموعه های ذیل می باشد:

1: کارخانه آذین لوله
2: کارخانه نیوپایپ
3: کارخانه نیوفلکس

کاتالوگ محصولات نیوپایپ

دانلود کاتالوگ نیوپایپ

تاریخ بروز رسانی یازدهم دی 1400

لیست قیمت محصولات نیوپایپ

دانلود لیست قیمت محصولات نیوپایپ

تاریخ بروز رسانی یازدهم دی 1400

گروه صنایع گیتی پسند با اهداف عالی و مشترک شروع به کار کردن که در این راستا به موفیقت های بالایی نیز دست یافتند در این جا چندین مورد از اهداف این گروه صنعتی را برای شما بیان می نماییم:
الف: با هدف تولید انواع لوله و اتصالات پلیمری و جلوگیری از خام فروشی مشتقات نفتی
ب: تامین نیازهای موجود در صنعت ساختمان و شهرسازی
پ: قیمت ارزان محصولات تولیدی
ت: ایجاد ارزش افزوده برای تولیدات پتروشیمی
ج: تحول در صنعت پلیمر
چ: تولید انبوه
ح: ایجاد اشتغال
خ: صادرات

این گروه صنعتی با در نظر گرفتن اهداف خود و به کارگیری متخصصان ویژه و استفاده از دستگاه های پیشرفته الکترونیکی صنعتی روز شروع به تولید محصولات خود نمودند.
محصولات گروه صنعتی گیتی پسند شامل موارد زیر می باشد:

1: لوله و اتصالات پلی پروپیلن (PP) با نام برند تجاری آذین لوله
2: لوله های تلفیقی پنج لایه نیوپایپ
3: لوله و اتصالات پوش فیت برند نیوفلکس
4: اتصالات پرسی و کوپلی

محصولات آذین لوله شامل:

اتصالات پلی پروپیلن جوشی و یک سر برنجی، تولید انواع لوله های پلی پروپیلن از سایز 20 میلی متر الی 110 میلی متر، قالب های دستگاه المنت، انواع شیرهای پلیمری، دستگاه جوش، قیچی لوله بر
محصولات نیوپایپ شامل:
لوله های پنج لایه: PERT-AL-PERT
لوله های پنج لایه PEX-AL-PEX
اتصالات پرسی PE-AL-PE
انواع کلکتور
فوم

اتصالات کوپلی نیوفلکس شامل:
محصولات لوله های پوش فیت گروه B و گروه BD، بست دیواری فاضلابی، اتصالات پوش فیت، بست آویز

تاریخچه تولید لوله به چه گونه ای است؟
تا به امروز سه نسل مختلف لوله وارد بازار شده است که به ترتیب عبارتند از:
الف: لوله های فلزی یا گالوانیزه ( معروف به لوله سبز ) pp
ب: لوله های تک لایه پلیمری از جنس پلی پروپیلن
ج: لوله های تلفیقی از فلز و پلیمر معروف به لوله های پنج لایه
هر کدام از این سه نسل دارای یکسری معایب و محاصن می باشند. تکنولوژی های گذشته (قدیمی) هرکدام مزایا و معایب خودشان را دارا می باشند و هیچ کدام از آن ها به تنهایی کامل نیستند.

معرفی نیوپایپ:

لوله های تلفيقی پنج لايه PEX-b-Al-PEX-b با طول عمر بيش از ۵۰ سال و با دمـای حـداكثر ۹۰ درجه سانتيگراد معرفی شده است. نکته مهم در تهیه لوله نیوپایپ استفاده از آخرین فناوری روز دنیا در ساخت این لوله می باشد. تلفیق هوشمندانه فلز و پلیمر در نیوپایپ آخرین دستاورد جهان صنعت در ساخت لوله های بادوام و مطمئن می باشد. طول عمر بالا همراه با تحمل دمای 90 درجه سانتیگراد به صورت مداوم با ضریب انبساط طولی ناچیز در حد فلز, یک سیستم لوله کشی بدون عیب و نقص را در اختیار همگان قرار می دهد.

كاربرد لوله 5 لایه نیوپایپ:

كليه ی سيستم های آب سرد و گرم و بهداشتی تاسيسات سرمايش، گرمايش و تهويه مطبوع سيستم های گرمايش از كف انتقال آب در رايزرها
نکاتی در مورد لوله نیوپایپ pex: لوله نیوپایپ PEX از نوع لوله های پنج لایه می باشد که با تلفیق فلز و پلیمر مخصوص، علاوه بر مزایای لوله های فلزی و پلیمری نواقص آنها را نیز به حداقل رسانده است.
1: پلیمر استفاده شده در لوله 5 لایه نیوپایپ از مواد اولیه کاملا بهداشتی مطابق با مبحث 14 و 16 قوانین ملی ساختمان تولید شده و جایگزین مناسبی برای لوله های فلزی می باشد.
2: پلیمر به کار رفته در لوله نیوپایپ PEX از نوع پلی اتیلن شبکه ای (بهترین نوع پلی اتیلن) می باشد که تفاوتش با انواع پلیمرهای رایج دیگر، ساختار مولکولی شبکه ای آن است. این ساختار مزیت استحکام و پایداری را برای لوله نیوپایپ به همراه دارد، چرا که ساختار دیگر پلی اتیلن ها خطی و یا شاخه ای است که همین امر باعث می شود تا شایر پلی اتیلن ها روی طعم و بوی آب آشامیدنی تأثیر سوء بگذارند.
3: پلیمرهای مشبک دارای خواصی مانند مقاومت در برابر خوردگی، عدم رسوب گیری، عدم پوسیدگی و جلوگیری از افت فشار می باشند و امروزه در سراسر جهان یکی از پرمصرف ترین مواد ترموپلاست به شمار می روند.
4: تکنولوژی برتر تلفیق آلومینیوم آلیاژی و پلیمر PEX در لوله 5 لایه نیوپایپ باعث شده تا این محصول تحمل دمای 90 درجه سانتیگراد و فشار 10 bar را داشته باشد و این خاصیت را به مدت چند دهه حفظ نماید.
5: آلومینیوم به کار رفته در لوله های PEX نیوپایپ به همراه جوش طولی اولتراسونیک، علاوه بر ایجاد مقاومت عالی در برابر فشار، خواصی مانند عدم نفوذپذیری اکسیژن و کاهش انبساط طولی را به برتری های این محصول افزوده است. {همچنین آلومینیوم از هدر رفت انرژی در لوله جلوگیری می کند و باعث می شود انبساط طولی این لوله ها مقداری تقریبا برابر لوله های فلزی باشد.}
الف: لوله های PEX نیوپایپ تحت آزمایشی به مدت 10 ساعت، با دستگاه هیدروستاتیک و در فشار 2/27 بار و دمای 82 درجه سانتیگراد انجام شده، کوچک ترین نوسانی از خود نشان نداده اند و هیچ گونه کاهشی در فشار جریان آبی نداشته اند.
ب: لوله نیوپایپ PEX محصولی از هلدینگ گیتی پسند می باشد که از سال 1377 در تولید انواع لوله، پروفیل و فوم های صنعتی فعالیت می کند.
پ: پلیمر استفاده شده در لوله نیوپایپ PEX از بهترین نوع پلی اتیلن (PE) می باشد که امروزه در سراسر جهان یکی از پرمصرف ترین مواد ترموپلاست به شمار می رود.
با توجه به نوع شبکه ای پلیمر استفاده شده در لوله های نیوپایپ، این محصولات از مقاومت بالایی در برابر فشار و دمای بسیار بالا برخوردارند، ضمن اینکه از دیگر مزایای پلیمر مشبک می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
1: مقاومت در برابر ضربه
2: مقاومت در برابر رسوب گذاری و سایش
3: مقاومت شیمیایی بیشتر
4: انعطاف پذیری بیشتر

هم چنین لوله نیوپایپ PEX با ضریب انبساط طولی ناچیز، محصولی مناسب برای استفاده در یک سیستم لوله کشی بی عیب و نقص به شمار می آید. در ضمن لوله های پنج لایه نیوپایپ با ساختار ویژه پلیمری و خواص فیزیکی و مکانیکی خود، بر اساس استاندارد ASTM F – 1281 و استاندارد ملی ایران به شماره ISIR 1273-2 برای کاربردهای زیر مناسب هستند:
الف: کاربرد در سیستم های حرارتی و برودتی
ب: کاربرد صنعتی
ج: کاربرد در صنایع پزشکی و بهداشتی
نکته قابل توجه این است که بطور کلی اتصالات لوله های پنج لایه، اتصالات خاص و گران قیمتی هستند که با تجهیزات مخصوص و سرعت بالا قابل انجام می باشند. {ویژگی منحصر به فرد نیوپایپ این است که : این لوله ها مقاومت بالایی در برابر فشار و ترک خوردگی دارند، به همین دلیل می توان از آنها در لوله کشی فن کوئل ها، سردخانه، سیستم های مولد سرما و هم چنین سیستم های نوین سرمایش از کف استفاده کرد.} و می توان از این لوله 5 لایه نیوپایپ PEX در سیستم های حرارتی و برودتی استفاده کرد. لوله نیوپایپ PEX دارای گواهی نامه IQNet از شبکه جهانی کیفیت می باشد. هم چنین این محصول دارای استاندارد ISO 9001 از DQS آلمان است.
لوله های نیوپایپ PEX برای سیستم های گرمایش از کف نیز بسیار مناسب هستند. آب گرم در داخل لوله های نیوپایپ که زیر کفپوش ساختمان قرار گرفته اند جریان می یابد. بدین صورت انرژی گرمایی به روش هدایتی از لوله ها به کفپوش منتقل می شود و سپس به صورت ترکیب روش های تابشی و جابجایی در فضای ساختمان منتقل می شود. هدایت حرارتی لوله های نیوپایپ PEX به میزان 45/0 W/mk است که این مسأله باعث می شود تغییر دمای آب در طول مسیر ناچیز و بسیار کمتر از لوله های فلزی باشد.

شرکت نیوپایپ دارای:

خدمات پس از فروش می باشد که با توجه به سرمايه گذاری های سخت افزاری و نرم افزاری گسترده، بهترين سرويس دهی، در كمترين زمان ممكن را سرلوحه كار خود قرار داده است و هم چنین بهترین قیمت بازار را در اختیار دارد. لوله 5 لایه نیوپایپ بهترین قیمت را در بین محصولات در مقابل بهترین کیفیت و تنوع محصول و موجودیت جنس و خیالی آسوده را به همراه دارد. این کارخانه از استانداردهای ایران و بین المللی برخوردار می باشد. دارای استاندارد ایران, بین المللی, سرتیفیکیت, بیمه نامه محصول, گواهینامه فنی مرکز تحقیقات ساختمان, گواهینامه های ایزو از آلمان است.

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود