برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

لیست قیمت محصولات قهرمان بروز رسانی بهمن 1402

نوشته شده در 2 Months پیش
مورد پسند0

شیرآلات قهرمان

یکی از پیشتازان در عرصه تولید شیرهای ساختمانی، لوازم و تجهیزات حمام و شیرآلات الکترونیکی و بیمارستانی؛ کارخانه شیرآلات بهداشتی قهرمان می باشد با 35 سال تجربه محصولات این کارخانه جزو بهترین و محبوب ترین محصولات شیرآلات در بازار این کالا ها می باشد. محصولات این کارخانه، با بهره گیری از نیروهای متخصص و ماشین آلات روز دنیا تولید شده و هم چنین دارای استانداردهای بین المللی می باشد که قابلیت رقابت با تولیدات دیگر کشورهای صنعتی مانند آلمان را داراست. کمپانی شیرآلات قهرمان قسمت زیادی از تولیدات خود را به بیشتر از 30 کشور جهان صادر می نماید که باعث شکوفایی صنعت در کشور گردیده است و نقش به سزایی در کارآفرینی برای کشور داشته است. این مجموعه با مساحتی بالغ بر ۳۰ هکتار و بنایی حدود ۱۰۰ هزار متر مربع که شامل سوله های کارگاهی و ساختمان اداری می شــود، بزرگ‌ ترین مجموعه تولید شیرآلات در ایران و در روستای بلداشی شهرستان گرمی واقع در استان اردبیل است که ظرفیت بکار گیری بیش از ۳۰۰۰ نیروی کار را دارا می باشد. کارخانه شیرآلات قهرمان محل استقرار خود را با توجه به موقعیت خاص این منطقه به منظور افزایش تولید، تسهیل در صادرات و اشتغال در مناطق محروم انتخاب کرده است تا نقش به سزایی در کار آفرینی برای مردم آن منطقه داشته باشد. شرکت شیرآلات بهداشتی قهرمان با احداث مجموعه کارخانجات خود در شهر گرمی استان اردبیل به بزرگترین کارخانه شیرآلات ساختمانی در خاورمیانه مبدل شده است.

 

کاتالوگ محصولات قهرمان

دانلود کاتالوگ شیرآلات قهرمان

تاریخ بروز رسانی بهمن 1402

لیست قیمت شیرآلات قهرمان

دانلود لیست قیمت قهرمان

تاریخ بروز رسانی بهمن 1402

 

تاریخچه کارخانه شیرآلات قهرمان

در اوایل دهه پنجاه خورشیدی شیرآلات قهرمان فعالیت خود را شروع نمود و همچنین با مد نظر گرفتن اولویت کیفیت بالا و طراحی های زیبا به سرعت توجه بازار شیرآلات را به خود جلب نمود و از محبوبت خاصی برخوردار شد. این کارخانه با بهره گیری از نیروهای متخصص و ماشین آلات روز دنیا و تکنولوژی پیشرفته و به کار گیری استاندارد های بین المللی محصولاتی با کیفیت فوق العاده و طراحی های زیبا و متنوع در تولید شیرآلات بهداشتی ساختمانی و لوازم و تجهیزات حمام و شیرهای الکترونیکی و بیمارستانی یکی از بزرگترین پیشتازان تولید این محصولات قرار گرفت. همچنین این کمپانی از همان شروع استارت کار با سرلوحه قرار دادن اصول مدیریتی و کیفیتی و طراحی زیبا و متنوع مورد اعتماد مصرف کنندگان قرار گرفته است. محصولات کارخانه شیرآلات قهرمان از کیفیت فوق العاده ای برخوردار می باشد.

1: به جهت ارتقای کیفیت محصولات، تمامی مواد اولیه با بهترین دستگاه های مورد تایید استاندارد (كوانتوم متر) مورد آنالیز قرار می گیرند. كليه كارتريج های قهرمان از كشور اسپانيا و كمپاني SEDAL و شلنگ های مورد استفاده از کشور آلمان تهیه و استفاده می شوند.

2: در تولید شیرآلات قهرمان از به روز ترین دستگاه های روز دنیا استفاده شده است که با بالا بردن دقت در تولید، طول عمر بالا و کارایی آسان را به ارمغان می آورد.

3: اقلام وارداتی شیرآلات قهرمان همگی از برترین تولید کنندگان دنیا به خصوص آلمان اسپانیا، ایتالیا وارد کشور می گردد.

4: از آنجا که بهداشت در تولید شیرآلات بسیار حائز اهمیت است اقلام مورد استفاده در شیرآلات قهرمان همگی دارای استانداردهای بهداشتی روز دنیا می باشد.

5: این کارخانه برند برتر سال 1398 در کیفیت و تنوع شیرآلات ساختمانی گردیده است

تولیدات کارخانه شیرآلات قهرمان

کمپانی شیرآلات قهرمان با تولید انواع شیرآلات اهرمی قهرمان، شیرآلات الکترونیکی قهرمان، شیرآلات بیمارستانی قهرمان و... نیازهای مرتبط با این حوزه را مرتفع می نماید.

کارخانه شیرآلات قهرمان همچنین با تولید شیرآلات کلاسیک قهرمان، پیسوال و شیلنگی نیازهای سنتی بازار شیرآلات را پاسخگو می باشد. همچنین در این کارخانه انواع فلاش تانک های طنابی و فلاش تانک دکمه ای نیز تولید می شود. در فلاش تانک های دکمه ای قهرمان از دو دکمه استفاده شده است که مصرف کمتر آب را به دنبال دارد. این کمپانی شیرآلات خود را هر ساله با طرح های زیبا و جدید با هماهنگی با استانداردهای روز دنیا و منطبق با جدیدترین استانداردهای دکوراسیون تولید می نماید و به بازار فروش عرضه می کند.

پوشش محصولات شیرآلات قهرمان:

شیرآلات قهرمان به دو صورت آب کاری و رنگ الکترواستاتیک عرضه می گردد

1: آب کاری شیرآلات قهرمان در دو طیف کروم و طلایی عرضه می گردد در آب کاری طلایی برخی از مدل ها به صورت آب کاری مات (ضد لک) عرضه می شوند

2: رنگ آمیزی الکترواستاتیک شیرآلات قهرمان نیز در دو رنگ سفید و مشکی تولید می شوند که هردوی آن ها به صورت تلفیق با آبکاری طلایی می باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش

شیرآلات قهرمان دارای ۵ سال گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشد.

همچنین  فلاش تانک های شیرآلات قهرمان مشمول ۲۰ سال گارانتی می شوند.

در دوره گارانتی هیچ هزینه ای از مشتری بابت تعمیرات دریافت نمی شود.

پس از اتمام گارانتی محصولات شیرآلات قهرمان مشمول ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشند.

در دوره خدمات و پایان گارانتی شیرآلات قهرمان هزینه تعمیر از مشتری دریافت می گردد.

نمونه هایی از شیرآلات قهرمان را برای شما معرفی می نماییم:

آبشار رویال قهرمان، آبشار قدیم قهرمان، آرمال قهرمان، آلمانی قهرمان، آنتیک طلایی قهرمان، آنتیک طلایی مات قهرمان، آنتیک قهرمان، آنتیک کروم قهرمان، اردلان قهرمان، ارس طلایی قهرمان، ارس قهرمان، ارکیده قهرمان، اسپانیایی قهرمان، البرز قهرمان، ایتالیایی قهرمان، زیرآب قهرمان، ظرفشویی شلنگدار قهرمان، فلاش تانک قهرمان، شیر توکار قهرمان، علم یونیکا قهرمان، شلنگ توالت قهرمان

مدل اسپانیایی قهرمان:

مدل اسپانيایی قهرمان با توجه به قیمت و طراحی ظاهری مناسب توانسته جایگاه ویژه ای در میان مصرف کنندگان برای خود ایجاد کند به طوری که از زمان تولید همواره جزو پرفروش های قهرمان بوده است.

زیرآب اتومات قهرمان:

اين محصول با استفاده از پيشرفته ترين دستگاه های سی ان سی و فلز برنج ساخته شده است. رنگ های متنوع و كيفيت مطلوب از مشخصات زيرآب اتومات قهرمان است.

مدل موج قهرمان:

از سری جديد توليدات شيرآلات قهرمان، مدل موج می باشد. موج با طرحی نوين و استفاده از خطوط منحنی جذابيتی خاص را برای سرويس های بهداشتی ايجاد ميكند. شيرآلات قهرمان همواره می كوشد نظر همه سلايق را تامين نمايد. موج مخصوص کسانی است كه خاص می بينند.

مدل بهادر قهرمان:

جديدترين سری شيرآلات قهرمان، مدل بهادر در زمستان 1398 وارد بازار شده است و مانند تمامی مدل های قهرمان يك سری چهار تكه شامل توكاسه، دوش، آفتابه و ظرفشويی می باشد. كيفيت بالا و قيمت مناسب و طراحی به روز اين محصول قطعا انتخاب مناسبی را پيش روی شما می گذارد.

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود