برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

اجاق گاز شیشه ای کن مدل CG-8301

لــوازم خانگی کـــن CAN

اجاق گاز شـــیشه ایی CAN

  • ابعاد اجاق گاز :  85 * 41
  • الگوی برش : 37.5*81
  • جنس صفحه : شیشه
  • شعله پلوپز :    دارد
  • سمت پلوپز :    کنار 
  • تعداد شعله : 3 شعله
  • فندک اتوماتیک : دارد
  • نوع شیشه : سکوریت , 8 میلیمتری
  • 24 ماه گارانتی از تاریخ خرید
بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
50,618,400 ‎ریال 55,020,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

لــوازم خــانگی کـــن CAN

اجاق گاز شیشه ای کن مدل CG-8301

قطعات اصلی اجاق گاز صفحه ای خود را از شرکت‌های بزرگ ایتالیایی در صنعت اجاق گاز تامین می کند. در واقع می توان گفت که شما مدلی از اجاق گاز صفحه ای با کیفیت ایتالیایی خریداری می کنید. سرشعله مدل های مختلف اجاق گاز رومیزی کن ساخت شرکت های ایتالیایی  SABAF  و DEFENDI است.از دیگر ویژگی های خاص اجاق گاز صفحه ای کن می توان به ترموکوپل فوق سریع ULTRA RAPID ، شبکه چدنی لعاب دار مات، ولوم مقاوم در برابر حرارت، فندک اتوماتیک ، شیشه SHOT ایتالیا و چدنی وک اشاره کرد.

یکی از فاکتورهای خرید اجاق گاز صفحه ای ابعاد آن میباشد. در واقع یکی از سوالات متداولی که خریداران درباره گاز رومیزی دارند، این است که چه ابعادی را انتخاب کنند. بهتر است بدانید که بایستی گاز رومیزی خود را با توجه به اندازه محل نصب خود خریداری کنید.

گفتنی است که اجاق گاز صفحه ای کن مدل CG8301 دارای ابعادی به طول 85 سانتی متر و عرض 41 سانتی متر می باشد. همچنین الگوی برشی که برای آن در نظر گرفته شده است نیز 81 سانتی متر در 37.5 سانتی متر است.

اولین چیزی که در خرید گاز رومیزی جلب توجه می کند، جنس صفحه آن است. به طور کلی جنس صفحه اجاق گاز رومیزی از نوع شیشه، استیل و شیشه و استیل می باشد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.  جنس صفحه گاز رومیزی کن مدل CG8301 از نوع شیشه می باشد.صفحه اجاق گاز کن از نوع شیشه دور تراس سکوریت 8 میلیمتری ساخته شده است. 

 گاز رومیزی کن مدل CG8301 دارای 3 شعله بوده و شعله پلوپز آن نیز در سمت راست قرار گرفته است. شعله پلوپز برای قرار گیری ظروف بزرگ بر روی آن طراحی شده و نسبت به دیگر شعله ها از توان حرارتی بیشتری برخوردار می باشد.

یکی از مهم ترین قطعات اجاق گاز، سرشعله آن می باشد.سرشعله باکیفیت به کاهش مصرف گاز نیز کمک می کند. در واقع امروزه تولیدکنندگان در محصولات خود از سرشعله ای استفاده می کنند که راندمان حرارتی بالایی داشته باشد.سرشعله های اجاق گاز کن مدل CG8301 متعلق به شرکت DEFENDI می باشد.

کاربرد عمده سر شعله در نحوه گرمادهی اجاق‌گازها می‌باشد و هر چه راندمان حرارتی بالاتری داشته باشد، گاز به شکل بسیار بهتری می‌سوزد. علاوه بر آن طراحی مناسب سر شعله باعث پخش متوازن شعله می‌شود. کشور ایتالیا از قطب‌های مهم در صنعت اجاق گاز است.

دلیل مقاومت بالای چدن در برابر حرارت، شبکه های چدنی نمی‌سوزند. جنس شبکه  گاز رومیزی کن مدل CG8301 نیز از چدن می باشد. چدنی بودن شبکه ها بدان معنی بوده که تحمل قرار گیری ظروف بزرگ بر روی آن وجود دارد.

تولید کنندگان برای جلوگیری از وقوع این حوادث از وسیله ای به نام ترموکوپل استفاده می کنند.ترموکوپل به طور اتوماتیک جریان گاز را قطع می کند و مانع از انتشار گاز در فضای محیط میشود. همچنین ترموکوپل در زمانی که شعله به هر دلیل دیگری نیز خاموش شود کاربرد مشابهی دارد. این اجاق گاز مجهز به ترموکوپل تاپ تایم ساخت شرکت ultra rapid می باشد.

نام ترموکوپل Top Time  نشان دهنده نحوه عملکرد آن میباشد. چرا که این نوع ترموکوپل نسبت به زمان بسیار حساس میباشد و میتواند به محض روشن شدن شعله راه گاز را باز کند و به محض خاموش شدن شعله راه گاز را ببندد.

امروزه تولید کنندگان جهت راحتی هر چه بیشترِ ما محصولات خود را به فندک های اتوماتیک مجهز می کنند.لازم به ذکر است که اجاق گاز رومیزی کن مدل CG8301 مجهز به فندک اتوماتیک میباشد.

کارکرد اصلی ولوم گاز صفحه ای تنظیم میزان شعله گاز می باشد.  ولوم های گاز رومیزی کن مدل CG8301 از نوع باکالیت نسوز می باشند.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
مدل CG-8301
عنوان کالا
اجاق گاز شیشه ای کن مدل CG-8301
برند
CAN
کشور سازنده
ایران
سایز
85 * 41 سانتی متر
رنگ
مشکی
گارانتی
2 سال
توضـیحات
دارای 24 ماه گارانتی از تاریخ خرید

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود