برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

گاز استیل TG905 توربولاین

 گاز استیل TG905 توربولاین محصولی خاص و شیک و جدید است که توسط کمپانی مس به بازار تحت عنوان برند توربولاین وارد شده است. گاز استیل مس سبکی نو در کیفیت و تنوع بالا دارد. فروش و پخش انواع کالای ساختمانی و آشپزخانه همچون اجاق گاز های لوکس و گاز استیل مس در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر. شما می توانید فروش با کیفیت ترین و بهترین لوازم تجهیز ساختمانی را از ما انتظار داشته باشید

بیشتر بخوانید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

گاز استیل TG905 توربولاین

 اجاق گاز یکی از مهم ترین وسیله در آشپزخانه می باشد و آشپزخانه بدون اجاق گاز هیچ معنایی ندارد و چون یکی از وسایل ضروری خانه می باشد باید در انتخاب آن دقت کامل را داشته باشید.

گاز استیل TG 905 توربولاین ساخت شرکت مس _توبولاین می باشد که محصولات خود را با کیفیت بالا و طراحی زیبا به بازار عرضه می نماید. این اجاق گاز بسیار زیبا و شیک می باشد و همچنین دارای کیفیت فوق العاده ای نیز می باشد. این اجاق به صورت توکار در کابینت نصب می گردد. این اجاق گاز از جنس استیلنس استیل می باشد؛ که دارای مقاومت بالایی نسبت به بقیه اجاق گازها دارد و مواد غذایی روی سطح آن راحت تمیز می شود و به آن گرد و غبار و چربی نمی چسبد و پس از تمیز کردن جای هیچ لکی باقی نمی ماند. در برابر ضربه و حرارت بالا بسیار مقاوم می باشد. این اجاق گاز دارای 5 شعله می باشد؛ که فاصله های شعله ها استاندارد است و به راحتی چند قابلمه روی گاز قرار می گیرد. یکی از شعله ها پلو پز 3.8 کیلو واتی است که در وسط این گاز قرار گرفته است. سر شعله های این گاز از جنس چدن می باشد. دارای پایه های چدنی بالعاب مضاعف می باشد. دارای ولوم های نسوز است. این گاز در رنگ سفید تولید شده است که به آشپزخانه جلوه خاصی می دهد. دارای ترموکوبل Toptimme (هوشمند) می باشد که از هرگونه نشت گاز جلوگیری می کند. کابل به کار رفته در داخل گاز از جنس نسوز می باشد.

مشخصات اجاق گاز صفحه ای رومیزی مس توربولاین

گاز استیل مس برند توربولاین مدل TG905 دارای طرح رومیزی می باشد که دارای پنج شعله گاز می باشد که شعله وسط آن پلو پز 3.8 کیلو واتی است. این اجاق گاز رومیزی از جنس استیلس استیل ساخته شده که بسیار محکم و با دوام در برابر شعله و دما می باشد. این محصول دارای پایه های چدنی می باشد که این پایه ها با لعاب مضاعف پوشیده شده است. شیر گاز این گاز استیل ساخت شرکت ECA ترکیه است. ترموکوبل آن نوع toptimme است که موقع خاموش شدن شعله این محصول، گاز آن را قطع می کند. فندک برقی فوق سریع این گاز استیل ساخت شرکت ساباف ایتالیا می باشد. یکی از مشکلات گاز های دیگر جنس ولوم های آن است که در دمای بالا خراب شده و دیگر کار نمی دهند اما این محصول دارای ولوم های نسوز است که به راحتی با آتش واکنش نمی دهد و داغ نمی شوند. ابعاد این گاز مس 51*88 سانتی متر است. تمامی قطعات این محصول دارای استاندارد CE اروپا می باشد. 

ویژگی های دیگر

 اجاق: استینلس استیل، پایه های چدنی با لعاب مضاعف، شیر گاز ساخت ECA ترکیه، دارای ترموکوبل، فندک برقی فوق سریع، پلوپز 3.8 کیلو واتی، ولوم های نسوز، قطعات دارای استاندارد CE اروپا

تعداد سر شعله پلوپز: یک سر شعله پلوپز

تعداد سر شعله بزرگ: یک سر شعله بزرگ

تعداد سر شعله متوسط: دو عدد سر شعله متوسط

تعداد سر شعله کوچک: یک سر شعله کوچک 

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
TG905
عنوان کالا
گاز استیل TG905 توربولاین
برند
مس-توربولاین
کشور سازنده
ایران
رنگ
سفید
نوع رنگ
استاتیک
نوع اجاق گاز
استیل
ابعاد
51*88 سانتیمتر
تعداد شعله
5
ترموکوپل
دارد
شیر گاز
ECA ترکیه
فندک اتوماتیک
فوق سریع
توان حرارتی پلوپز ( KW )
3.8 کیلو وات

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود