برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

گاز شیشه ای TG881 توربولاین

شرکت mas توربولاین یکی از شرکت های ایرانی می باشد که کیفیت وسایل آن بسیار بالا می باشد. این شرکت از اجناس با کیفیت اروپایی در ساخت گاز شیشه ای TG881 به کار برده است که شما خریداران عزیز با فراغ بال می توانید این محصول را در کالای ساختمانی چلونگر خرید نمایید. اجاق گاز صفحه ای دارای قیمت مناسب می باشد .

بیشتر بخوانید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

گاز شیشه ای TG881 توربولاین

گاز شیشه ای TG 881 توربو لاین از نوع اجاق گاز های رومیزی توکار می باشد که ساخت کشور ایران و محصول شرکت مس می باشد این شرکت در ضمن تولید و ساخت گاز های رومیزی بسیار فعال است و تولیدات بسیار خوبی داشته است. اجاق گاز شیشه ای TG 881 توربولاین دارای کیفیت فوق العاده و طراحی بسیار زیبایی است. در ساخت این گاز علاوه بر کیفیت بالا و زیبایی به ریزترین نکات ایمنی توجه خاص شده است که توجه مشتریان را به خود جلب می کند و زیبایی و جلوه خاصی به آشپزخانه می دهد؛ که لذت آشپزی را برای همگان دو چندان می کند. جنس صفحه شیشه ای نشکن (سکوریت نشکن) و مقاومت بالایی در برابر ضربه خط و خش و به خصوص درجه حرارت بالا دارد. ابعاد این اجاق گاز به طول 88 سانتی متر و عرض 51 سانتی متر می باشد. دارای رنگ مشکی و نوع رنگ بکار رفته در این اجاق از استاتیک می باشد که موجب حفاظت و ثابت ماندن رنگ در برابر حرارت زیاد می باشد و پس از تمیز کردن هیچ گونه اثری از لکه و چربی بر روی صفحه شیشه ای باقی نمی ماند. این گاز شیشه ای دارای 5 شعله می باشد.

ویژگی و خصوصیات گاز صفحه ای TG881

شعله های آن از جنس چدن مرغوب می باشد. در طراحی روی این اجاق گاز از 5 شبکه سر شعله استفاده گردیده تا علاوه بر زیبایی و شیک بودن گاز استاندارد بین ظروف و شعله برقرار شود. دارای پایه های چدنی با لعاب مضاعف می باشد. یکی از این شعله های این اجاق گاز پلوپز 3.8 کیلو واتی است که در وسط این گاز طراحی شده است. شیرهای این گاز ساخت ECA ترکیه می باشد. دارای ولوم های نسوز می باشد. هم چنین قطعات این گاز دارای استاندارد CE اروپا می باشد. از دو لایه لعاب مقاوم در مقابل حرارت ساخته شده است. دارای فندکی فوق سریع ساباف ایتالیایی می باشد. دارای ترموکوبل Toptimme (هوشمند) است که از هرگونه نشت گاز ناخواسته جلوگیری می کند. کابل به‌ کاررفته در داخل گاز از جنس نسوز می باشد. این اجاق گاز شیشه ای TG 881 توربو لاین دارای رنگ مشکی است که جلوه خاصی به این گاز داده است.

اجاق گاز چگونه محصولی است؟

اجاق گاز صفحه ای محصولی است که به منظور نصب شدن روی صفحه اصلی کابینت و اپن طراحی شده است. بهتر است که یک فضای مناسب از پیش آماده شده روی کابینت، برای نصب گاز شیشه ای و یا گاز صفحه ای، از قبل در نظر گرفته شود. گاز صفحه‌ای برای آشپزخانه‌های مدرن یا آشپزخانه‌هایی که فضای کم تری دارند و به فر نیاز ندارند، کاربری بالاتری دارد. گاز شیشه ای TG881 توربولاین یک گاز شیشه ای با قابلیت های خاص است. 

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
TG881
عنوان کالا
گاز شیشه ای TG881 توربولاین
برند
مس-توربولاین
کشور سازنده
ایران
رنگ
مشکی
نوع رنگ
استاتیک
نوع اجاق گاز
شیشه ای
ابعاد
51*88 سانتیمتر
تعداد شعله
5
ترموکوپل
دارد
شیر گاز
ECA ترکیه
فندک اتوماتیک
فوق سریع
توان حرارتی پلوپز ( KW )
3.8 کیلو وات

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود