برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

گاز شیشه ای TG9008 توربولاین

امروزه گازهای شیشه ای یکی از پرفروش ترین مدل های اجاق گازها می باشد. گازهای صفحه ای به راحتی بر روی کابینت قابلیت نصب دارند. شرکت مس توربولاین یکی از شرکت هایی می باشد که گازهای صفحه ای با کیفیت بالا را تولید می کند. گاز شیشه ای TG9008 توربولاین یکی از محصولات این شرکت می باشد که داری ویژگی های بسیاری است. شما می توانید این گاز صفحه ای را از مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر خرید نمایید.

بیشتر بخوانید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

گاز شیشه ای TG9008 توربولاین

اجاق گاز رومیزی صفحه شیشه ای TG9008  توربولاین دارای طراحی بسیار زیبا و شکیل می باشد که علاوه بر زیبایی خاصی که دارد از کیفیت فوق العاده ای نیز برخوردار است.در تولید این گاز رو میزی علاوه بر در نظر گرفتن کیفیت بالا و طراحی زیبا به ریز ترین نکات نیز توجه خاص شده است که نظر هر کدبانویی را در آشپزخانه به خود جلب می نماید و لذت آشپزی را برای بانوان گرامی دوچندان می نماید. این اجاق گاز ساخت کشور ایران می باشد که توسط شرکت مس در ساخت و تولید لوازمات آشپزخانه بخصوص گازهای رومیزی بسیار موفق می باشد تولید شده است. اجاق گاز TG9008  توربولاین به صورت تو کار در کابینت آشپزخانه نصب می گردد. جنس صفحه شیشه ای نشکن (سکویت نشکن) و مقاوم در برابر خط و خش و حرارت می باشد. هم چنین بعد از تمیز نمودن گاز هیچ گونه چربی و لک بر روی گاز باقی نمی ماند. طول این اجاق گاز 88 سانتی متر و عرض آن 51 سانتی متر می باشد. دارای دو رنگ سفید و مشکی و نوع رنگ آن استاتیک می باشد که باعث می شود رنگ در برابر حرارت بالا ثابت بماند و پس تمیز کردن هیچ گونه اثری بر روی صفحه باقی نمی ماند.

خصوصیات گاز شیشه ای  TG9008

دارای 5 شعله می باشد دارای پایه های چدنی با لعاب مضاعف می باشد شیر گاز ساخت ECA ترکیه می باشد. یکی از شعله های این اجاق گاز پلوپز 3.8 کیلو واتی می باشد که در سمت راست این گاز طراحی شده است. دارای ولوم های نسوز می باشد همچنین قطعات این گاز دارای استاندارد CE اروپا می باشد. دارای 2 لایه لعاب مقاوم در مقابل حرارت است. همچنین دارای ترموکوبل Toptime (ایتالیایی) می باشد که از هرگونه نشت گاز ناخواسته جلوگیری می نماید. دارای فندک فوق سریع برقی ساباف ایتالیایی می باشد و دارای ولوم با کالیت استیل نسوز می باشد.

اجاق گاز صفحه ای چیست؟ 

اجاق گاز صفحه ای محصولی است که به منظور نصب شدن روی صفحه اصلی کابینت و اپن طراحی شده است. بهتر است که یک فضای مناسب از پیش آماده شده روی کابینت، برای نصب گاز شیشه ای و یا گاز صفحه ای، از قبل در نظر گرفته شود. گاز صفحه‌ای برای آشپزخانه‌های مدرن یا آشپزخانه‌هایی که فضای کم تری دارند و به فر نیاز ندارند، کاربری بالاتری دارد. گاز شیشه ای TG9008 توربولاین یک گاز شیشه ای با قابلیت های خاص است.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
TG9008
عنوان کالا
گاز شیشه ای TG9008 توربولاین
برند
مس-توربولاین
کشور سازنده
ایران
نوع رنگ
استاتیک
نوع اجاق گاز
شیشه ای
ابعاد
51*88 سانتیمتر
تعداد شعله
5
ترموکوپل
دارد
شیر گاز
ECA ترکیه
فندک اتوماتیک
فوق سریع
توان حرارتی پلوپز ( KW )
3.8 کیلو وات

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود