برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

گاز شیشه ای TG901 توربولاین

شرکت مس توربولاین توانسته با تولید محصولات پر کیفیت، نظر منتقدان را به خود جلب کند. گاز شیشه ای TG901 توربولاین که در دو رنگ سفید و مشکی تولید شده است یکی از این محصولات است. شما می توانید برای خرید انواع محصول شرکت مس توربولاین به مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر مراجه نمایید

بیشتر بخوانید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

گاز شیشه ای TG901 توربولاین


اجاق گاز شیشه ای TG901 توربولاین دارای کیفیت بالا و طراحی بسیار شیک می باشد. در تولید این اجاق گاز علاوه بر زیبایی و کیفیت بالا به کوچک ترین نکات هم دقت شده است که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند؛ به خصوص کدبانوهای عزیز که لذت آشپزی را برای آنان چندین برابر می کند. این اجاق گاز ساخت کشور ایران عزیزمان می باشد که در تولید لوازمات آشپزخانه به خصوص اجاق گازهای رو میزی بسیار موفق بوده است که بازار جهانی را نیز با تولید اجاق‌گازهای رو میزی به خود نیز اختصاص داده است. اجاق گاز شیشه ای TG901 توربولاین به صورت توکار در کابینت آشپزخانه نصب می گردد. این اجاق گاز 5 شعله و دارای ابعاد طول 88 سانتی متر و عرض 51 سانتی متر می باشد. جنس صفحه از شیشه ای نشکن و مقاوم دربرابر خط و خش و حرارت بالا می باشد. در ضمن پس از تمیز کردن گاز هیچ گونه جای لک و چربی بر روی شیشه گاز باقی نمی ماند. این اجاق گاز زیبا دارای رنگ مشکی و سفید نوع رنگ استاتیک می باشد. دارای 5 شعله می باشد که دارای پایه های چدنی با لعاب مضاعف است. یکی از شعله های این گاز پلوپز 3.8 کیلو واتی است که در وسط این اجاق طراحی شده است. شیر گاز ساخت ECA ترکیه می باشد. دارای ولوم های نسوز می باشد. هم چنین قطعات این گاز دارای استاندارد CE اروپا می باشد. دارای دو لایه لعاب مقاوم در مقابل حرارت است. دارای ترموکوبل Toptime (ایتالیایی) می باشد. دارای فندک فوق سریع برقی ایتالیایی می باشد و دارای ولوم با کالیت استیل نسوز می باشد. از برند مس توربولاین می باشد.

گاز شیشه ای چیست ؟

اجاق گاز شیشه ای یا صفحه ای محصولی است که به منظور نصب شدن روی صفحه اصلی کابینت و اپن طراحی شده است. بهتر است که یک فضای مناسب از پیش آماده شده روی کابینت، برای نصب گاز شیشه ای و یا گاز صفحه ای، از قبل در نظر گرفته شود. گاز صفحه‌ای برای آشپزخانه‌های مدرن یا آشپزخانه‌هایی که فضای کم تری دارند و به فر نیاز ندارند، کاربری بالاتری دارد. گاز شیشه ای TG901 توربولاین یک گاز شیشه ای با قابلیت های خاص است.

خصوصیات خاص گاز شیشه ای TG901

مجهز بودن به شیشه نشکن

مجهز بودن به پایه های چدنی با لعاب مضاعف

تجیهز شدن با پلوپز 3.8 کیلو واتی

استفاده شدن از ولوم های نسوز و قطعات دارای استاندارد CE اروپا در این محصول از مشخصات برتر این کالاست.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
TG901
عنوان کالا
گاز شیشه ای TG901 توربولاین
برند
مس-توربولاین
کشور سازنده
ایران
نوع رنگ
استاتیک
نوع اجاق گاز
شیشه ای
ابعاد
51*88 سانتیمتر
تعداد شعله
5
ترموکوپل
دارد
شیر گاز
ECA ترکیه
فندک اتوماتیک
فوق سریع
توان حرارتی پلوپز ( KW )
3.8 کیلو وات

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود