برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

گاز شیشه ای پرنیان استیل مدل PB 5213

گاز شیشه ای پرنیان استیل مدل PB 5213 یکی از بهترین و جدیدترین گاز های شیشه ای ساخته شده توسط شرکت پرنیان استیل می باشد. این گاز شیشه ای پرنیان استیل مدل PB 5213 دارای بدنه ای شیشه ای می باشد که این شیشه دارای حالت نشکن و ضد خش می باشد.

بیشتر بخوانید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

گاز شیشه ای پرنیان استیل مدل PB 5213

امروزه یکی از مشکلاتی که خانه های آپارتمانی دارد این می باشد که اندازه های کوچک آن ها باعث که که طراحان فضای آشپزخانه ی کوچک تری برای آن ها در نظر بگیرند پس برای خرید سایز اجاق گازی که می خرید اندازه ی قسمتی که می خواهید آن را نصب کنید برابر باشد. گاز شیشه ای پرنیان استیل مدل PB 5213 دارای سایز 90*50 سانتی متر می باشد. یکی از مهم ترین بخش های هر خانه ای آشپزخانه ی آن می باشد و درآشپزخانه قسمتی می باشد که شما بر روی آن به کار آشپزی می پردازید یعنی اجاق گاز را قلب آشپزخانه نامید. از این رو بهترست که شما برای آشپزخانه ی بهترین گاز ها را بخرید.

گاز شیشه ای

گاز های استیل کن دارای طراحی های بسیار زیبا تشکیل شده اند تا شما بتوانید به راحتی مدل دلخواه خود را پیدا نموده و سفارش بدهید. این گاز شیشه ای پرنیان استیل مدل PB 5213 دارای ترموکوپل بسیار با کیفیت سوپر تاپ تایم ORKLI اسپانیا می باشد. شبکه چدنی مقاوم در برابر حرارت و تغییر رنگ می باشد؛ این نکته باعث می شود که شما دیگر دقدقه رفتن رنگ و زنگ زدن آن در اثر شست و شو را نداشته باشید. گاز شیشه ای پرنیان استیل مدل PB 5212 دارای 5 عدد شعله می باشد که از این 5 عدد شعله یکی از آن ها پلوپز 3.5 کیلوواتی می باشد. جنس بدنه ی گاز شیشه ای پرنیان استیل مدل PB 5213 شیشه سکوریت مشکی رنگی می باشد که دارای طرح بسیار زیبایی می باشد. ولوم های آن دو جزئی نسوز (باکالیت) می باشند که یکی از بهترین جنس های ولوم در بازار می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
PB 5213
عنوان کالا
گاز شیشه ای پرنیان استیل مدل PB 5213
برند
پرنیان استیل
کشور سازنده
ایران
ابعاد
91*51 سانتیمتر
تعداد شعله
5
محل قرارگیری شعله پلوپز
گوشه ها
تعداد پلو پز
1
ترموکوپل
دارد
نوع ولوم
پلاستیک فشرده ( باکالیت )
فندک اتوماتیک
دارد
جای ولوم
تخت
vok
دارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود