برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

گاز شیشه ای پرنیان استیل مدل PB 5204

گاز شیشه ای پرنیان استیل مدل PB 5204 یکی از بهترین گاز های ساخته شده توسط شرکت پرنیان استیل می باشد که دارای شیشه سکوریت نشکن می باشد.  گاز شیشه ای پرنیان استیل مدل PB 5204 دارای ترموکوپل سوپر تاپ تایم ORKLI اسپانیا می باشد. 

بیشتر بخوانید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

گاز شیشه ای پرنیان استیل مدل PB 5204

مهم ترین قسمت یک آشپزخانه همان گونه که از اسم این قسمت خانه معلوم می باشد؛ قسمتی می باشد که شما بر روی آن به کار آشپزی می پردازید پس می توان اجاق گاز را قلب آشپزخانه نامید. از این رو بهترست که شما برای آشپزخانه ی بهترین گاز ها را بخرید. گاز های استیل کن دارای طراحی های بسیار زیبا تشکیل شده اند تا شما بتوانید به راحتی مدل دلخواه خود را پیدا نموده و سفارش بدهید. این گاز شیشه ای پرنیان استیل مدل PB 5204 دارای ترموکوپل بسیار با کیفیت سوپر تاپ تایم ORKLI اسپانیا می باشد. شبکه چدنی مقاوم در برابر حرارت و تغییر رنگ می باشد که این نکته باعث شده که شما دیگر دقدقه رفتن رنگ و زنگ زدن آن در اثر شست و شو را نداشته باشید.

خرید گاز شیشه ای

امروزه یکی از مشکلاتی که خانه های آپارتمانی دارد این می باشد که اندازه های کوچک آن ها باعث که که طراحان فضای آشپزخانه ی کوچک تری برای آن ها در نظر بگیرند پس برای خرید سایز اجاق گازی که می خرید اندازه ی قسمتی که می خواهید آن را نصب کنید برابر باشد. گاز شیشه ای پرنیان استیل مدل PB 5204 دارای سایز 51*91 سانتی متر می باشد. گاز شیشه ای پرنیان استیل مدل PB 5204 دارای 5 عدد شعله می باشد که از این 5 عدد شعله یکی از آن ها پلوپز3.5 کیلوواتی می باشد. جنس بدنه ی گاز شیشه ای پرنیان استیل مدل PB 5204 شیشه سکوریت مشکی رنگی می باشد که دارای طرح بسیار زیبایی می باشد. ولوم های آن دو جزئی نسوز (باکالیت) می باشند که یکی از بهترین جنس های ولوم در بازار می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
PB 5204
عنوان کالا
گاز شیشه ای پرنیان استیل مدل PB 5204
برند
پرنیان استیل
کشور سازنده
هونگ کونگ تحت لیسانس فرانکی سوئیس
نوع اجاق گاز
استیل شیشه ای
ابعاد
91*51 سانتیمتر
تعداد شعله
5
تعداد پلو پز
1
ترموکوپل
دارد
نوع ولوم
پلاستیک فشرده ( باکالیت )
فندک اتوماتیک
دارد
جای ولوم
تخت

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود