برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

گاز صفحه ایی پنج شعله اخوان V 7 S

گاز صفحه ایی پنج شعله اخوان V 7 S یک گاز با صفحه ی شیشه ای می باشد که رنگ این صفحه به صورت آیینه ای است. گاز صفحه ایی پنج شعله اخوان V 7 S دارای 5 سر شعله است که فاصله و طراحی آن ها به گونه ای می باشد که می توان همزان همه آن ها را پر نمود. خرید بهترین گاز صفحه ای در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
57,774,824 ‎ریال 59,561,674 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

گاز صفحه ایی پنج شعله اخوان V 7S

یکی از جدید ترین محصولات شرکت اخوان اجاق گاز مدل ونوس می باشد که می توان آن را در انواع آشپزخانه ها استفاده نمود. ان گاز صفحه ای دارای 5 شعله می باشد که فاصله ی شعله های آن به گونه ای می باشد که لبه های ظروف شما به یک دیگر نمی خوردند. این فر زیبا دارای شیشه مقاومی به سبک آیینه می باشد. این فر دارای vok می باشد. شست وشوی آن بسیار راحت می باشد که این صفحه دارای خاصیت ضد خش و ضد لک می باشد. تمامی قطعات این فر ساخت کشور ایتالیا می باشد که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. راندمان احتراق این گاز 25 درصد بیشتر استاندارد جهانی می باشد که می تواند در طبخ سریع تر غذا ها به شما ها کمک نمایند. ابعاد این فر 86 در 50 سانتی متر می باشد. جای ولوم آن از مدل شیب دار می باشد که شما بتوانید راحت تر آن را کنترل نمایید.

گاز صفحه ای V7S

یکی از مهم ترین بخش های هر خانه ای، بخش اجاق گاز آن می باشد که می توان به این قسمت قلب آشپز خانه نیز نامید. پس باید همواره از بهتین اجناس و گاز ها برای آن استفاده نمود. به کمک اجاق گاز صفحه ای اخوان می توانید انواع مدل غذا های خوشمزه را طبخ و سرخ نمایید. گاز صفحه ایی پنج شعله اخوان V7S دارای نسوز ضد شوک اتوماتیک می باشد. جای ولوم آن شیب دار می باشد که جنس ولوم های به کار رفته در آن سربی و پلاستیکی می باشند. بدنه آن دارای شیشه آیینه ای می باشد که این شیشه ساخت و تولید کشور ایتالیا است و شفافیت بسیار بالایی دارد. همچنین گاز صفحه ایی پنج شعله اخوان V 7S دارای قفل و بست شعله پخش کن نیز می باشد.  این گاز دارای یک پلوپز می باشد که وسط آن قرار گرفته می باشد. شعله های آن دارای سایز ها و سبک های متفاوتی بوده که بتوانید به کمک آن ها از میزان شعله مورد نیاز استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
V 7 S
عنوان کالا
گاز صفحه ایی پنج شعله اخوان V 7 S
برند
اخوان
کشور سازنده
ایران
طول
86 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
تعداد شعله
5
راندمان حرارتی
25درصد بالاتر از استاندارد
جای ولوم
تخت
vok
دارد
ضد خش
دارد
ضد لک
دارد
تگ ها

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود