برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

اجاق گاز شیشه ای استیل البرز مدل G-4651 i

لــوازم خانگی استیل البرز 

اجاق گاز شیشه ای استیل البرز

  • ابعاد اجاق گاز : 64 * 52
  • جنس صفحه : شیشه ای
  • رنگ : مشکی
  • شعله پلوپز :  ندارد
  • تعداد شعله : چهار شعله
  • فندک الکترونیکی : دارد
  • 24  ماه گارانتی از تاریخ خرید
بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
43,304,400 ‎ریال 47,070,000 ‎ریال
قبل از ثبت سفارش این محصول با ما تماس بگیرید
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

 لــوازم خانگی استیل البرز

اجاق گاز شیشه ای استیل البرز مدل G-4651 i

استیل البرز برای کسانی که دوست محصولی اکونومیک و باکیفیت را خریداری کنند، نمونه ای از اجاق گاز تولید می کند که قطعات اصلی آن ایرانی است. شبکه این گاز چدنی بوده و در برابر حرارت بسیار مقاوم است. جنس شیشه آن از سکوریت بوده و ضد ضربه است. این مدل از اجاق گاز دارای ولوم بسیار با کیفیتی می باشد و به ترموکوپل فوق سریع تاپ تایم مجهز است. همچنین میتوان گفت که مدل های اجاق گاز ایرانی استیل البرز به فندک اتوماتیک مجهز هستند.

یکی از فاکتورهای خرید اجاق گاز صفحه ای ابعاد آن می باشد. در واقع یکی از سوالات متداولی که خریداران درباره گاز رومیزی دارند، این است که چه ابعادی را انتخاب کنند. بهتر است بدانید که بایستی گاز رومیزی خود را با توجه به اندازه محل نصب خود خریداری کنید.

گفتنی است که اجاق گاز صفحه ای استیل البرزدارای ابعادی به طول 64 سانتی متر و عرض 52 سانتی متر می باشد. همچنین الگوی برشی که برای آن در نظر گرفته شده است نیز 60 سانتی متر در 48.5 سانتی متر است.

اولین چیزی که در خرید گاز رومیزی جلب توجه می کند،جنس صفحه آن است. به طور کلی جنس صفحه اجاق گاز رومیزی از نوع شیشه، استیل و شیشه و استیل می باشد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.جنس صفحه گاز رومیزی استیل البرز مدل G4651 از نوع شیشه می باشد.صفحه اجاق گاز استیل البرز از نوع شیشه مقاوم به حرارت ساخته شده است.

بهتر است با توجه به تعداد اعضای خانواده و نیز میزان مصرف خود و فضایی که برای نصب گاز رومیزی در نظر گرفته اید، تعداد شعله آن را انتخاب کنید. از طرفی هر چه تعداد شعله ها بیشتر باشد، قیمت گاز رومیزی بیشتر بوده و بایستی بودجه بیشتری برای آن اختصاص دهید. گاز رومیزی استیل البرز مدل G4651 دارای 4 شعله می باشد.

یکی از مهم ترین قطعات اجاق گاز، سرشعله آن می باشد. بهتر است اجاق گازی خریداری کنید که سرشعله های باکیفیتی داشته باشد.کاربرد سر شعله تنظیم یکنواخت حرارت است. علاوه بر آن می توان گفت که سرشعله باکیفیت به کاهش مصرف گاز نیز کمک می کند. در واقع امروزه تولیدکنندگان در محصولات خود از سرشعله ای استفاده می کنند که راندمان حرارتی بالایی داشته باشد.

دلیل مقاومت بالای چدن در برابر حرارت، شبکه های چدنی نمی‌سوزند. جنس شبکه  گاز رومیزی استیل البرز مدل G4651 نیز از چدن است. چدنی بودن شبکه ها بدان معنی بوده که تحمل قرار گیری ظروف بزرگ بر روی آن وجود دارد. بنابراین شما بدون اینکه مشکلی برایتان پیش بیاید قادر خواهید بود که آشپزی کنید.

تولید کنندگان برای جلوگیری از وقوع این حوادث از وسیله ای به نام ترموکوپل استفاده می کنند.ترموکوپل به طور اتوماتیک جریان گاز را قطع می کند و مانع از انتشار گاز در فضای محیط میشود. همچنین ترموکوپل در زمانی که شعله به هر دلیل دیگری نیز خاموش شود کاربرد مشابهی دارد. این اجاق گاز مجهز به ترموکوپل تاپ تایم ساخت ایران می باشد.نام ترموکوپل Top Time نشان دهنده نحوه عملکرد آن میباشد. چرا که این نوع ترموکوپل نسبت به زمان بسیار حساس میباشد و میتواند به محض روشن شدن شعله راه گاز را باز کند و به محض خاموش شدن شعله راه گاز را ببندد.

 امروزه تولید کنندگان جهت راحتی هر چه بیشترِ ما محصولات خود را به فندک های اتوماتیک مجهز می کنند. لازم به ذکر است که اجاق گاز رومیزی استیل البرز مدل G4651 مجهز به فندک اتوماتیک میباشد.

کارکرد اصلی ولوم گاز صفحه ای تنظیم میزان شعله گاز می باشد.  ولوم های گاز رومیزی استیل البرز مدل G4651 از نوع دو جزئی می باشند. 

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
مدل G-4651 i
عنوان کالا
اجاق گاز شیشه ای استیل البرز مدل G-4651 i
برند
استیل البرز
کشور سازنده
ایران
رنگ
مشکی
گارانتی
2 سال
خدمات پس از فروش
10 سال
رتبه گارانتی و خدمات پس از فروش
○●●●●●●
رتبه کیفیت
○●●●●●●
نوع اجاق گاز
شیشه ای
نوع عمکرد اجاق گاز
گازی
ابعاد
64 * 52 سانتی متر
تعداد شعله
4
نوع سرشعله
ساخت ایران
محل قرارگیری شعله پلوپز
سمت چپ
ترموکوپل
دارد
نوع ولوم
سربی
فندک اتوماتیک
دارد
توان حرارتی پلوپز ( KW )
ندارد
گرید انرژی
A
توضـیحات
دارای 24 ماه گارانتی از تاریخ خرید

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود