برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

گاز صفحه ایی شش شعله اخوان G-28

گاز صفحه ایی شش شعله اخوان G 28 دارای طرح و بدنه کاملا استیلی می باشد. این گاز دارای جای ولوم شیب دار می باشد که این جای ولوم باعث می شود شما راحت تر و با دقت تر این گاز را کنترل نمایید. خرید گاز صفحه ایی شش شعله اخوان G 28 با قیمت عالی

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
49,342,425 ‎ریال 50,868,479 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

گاز صفحه ای شش شعله اخوان G 28

ابعاد به کار رفته شده در این گاز 86 در 50 سانتی متر است. گاز صفحه ایی 6 شعله اخوان G28 دارای ولم هایی می باشد که این ولوم ها در اثر حرارت مقاوم می باشند. جای ولوم این گاز بر روی صفحه شیب دار استیل رنگ است. در این گاز پلوپزی موجود است که مدل این پلوپز ایتالیایی معمولی می باشد. 6 شعله ی موجود در آن دارای سایز ها و سبک های متفاوتی بوده اند که بر روی آن، انواع ظروف در ابعاد متفاوت را می توان استفاده نمود. ولوم های تنظیم شعله ی این گاز صفحه ای اخوان از جنس باکالیت درجه یک می باشد. جنس باکالیت یکی از بهترنی جنس های جهان می باشد. گاز صفحه ایی شش شعله اخوان مدل G28 دارای قفل و بست شعله پخش کن نیز می باشد. بدنه این گاز زیبا از جنس شیشه سکوریت ساخته شده است. که این شیشه دارای خاصیت ضد خش می باشد. اجاق گاز های با کیفیت می توانند کمک های بسیار زیادی در پخت سریع تر و خوشمزه تر غذا ها به شما نماید.

مناسب ترین گاز صفحه ای G 28

مهم ترین بخش های هر خانه ای، آشپزخانه ی آن خانه است. شما زمان بسیار زیادی را در آشپزخانه صرف پختن غذا بر روی اجاق گاز ها می نمایید پس باید همواره از بهترین محصولات در این قسمت استفاده نمایید.شرکت اخوان بار دیگر با تولید این مدل گاز های صفحه ای توانسته است که فروش بسیاری از بازار ایران را در دست بگیرد. این گاز صفحه ای دارای 6 سر شعله می باشد. این سر شعله ها ساخت شرکت های معروف ایتالیایی می باشد. پلوپز آن 4.5 کیلواتی می اشد که دارای خاصیت دو شعل مجزا می باشد. جای ولوم آن از مدل تخت می باشد که بر روی شیشه بدنه آن قرار گرفته شده است. این گاز زیبا را با توجه به سایزی که دارد می توان حتی انواع آشپزخانه های کوچک نیز استفاده کرد. لبه های این گاز تراش کاری و تراش خورده است که این لبه ها مانع از رسیدن آسیب به دست ها و بدن شما می شود. تمامی قطعات به کار رفته شده در این گاز ساخت کشور ایتالیا می باشد؛ که دارای کیفیت بسیار بالایی در ساخت آن ها به کار رفته است. 

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
G 28
عنوان کالا
گاز صفحه ایی شش شعله اخوان G 28
برند
اخوان
کشور سازنده
ایران
طول
86 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
رنگ
استیل مات
نوع اجاق گاز
استیل
نوع عمکرد اجاق گاز
گازی
تعداد شعله
6
نوع سرشعله
Sabaf ایتالیا
ترموکوپل
دارد
نوع ولوم
پلاستیک فشرده ( باکالیت )
فندک اتوماتیک
دارد
توان حرارتی پلوپز ( KW )
4.5 کیلو وات
جای ولوم
شیب دار
vok
دارد
گرید انرژی
A

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود