برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

گاز صفحه ایی چهار شعله اخوان V-27

گاز صفحه ایی چهار شعله اخوان V 27 دارای سرشعله های ایتالیایی می باشد. طرح این گاز می تواند علاوه بر تجهیز کردن آشگزخانه شما زیبایی خاصی را به طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما بدهد. گاز صفحه ایی چهار شعله اخوان V 27 دارای ابعاد 58 در 50 سانتی متر است.

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
37,788,471 ‎ریال 38,957,187 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

گاز صفحه ای چهار شعله اخوان V 27

ابعاد به کار رفته شده در این گاز 58 در 50 سانتی متر است. گاز صفحه ایی 4شعله اخوان V 27 دارای ولم هایی می باشد که این ولوم ها در اثر حرارت مقاوم می باشند. جای ولوم این گاز بر روی صفحه شیب دار استیل رنگ است. در این گاز پلوپزی موجود است که مدل این پلوپز ایتالیایی معمولی می باشد. ولوم های تنظیم شعله ی این گاز صفحه ای اخوان از جنس باکالیت درجه یک می باشد. جنس باکالیت یکی از بهترنی جنس های جهان می باشد. گاز صفحه ایی چهار شعله اخوان مدل V27 دارای قفل و بست شعله پخش کن نیز می باشد. بدنه این گاز زیبا از جنس شیشه سکوریت ساخته شده است. که این شیشه دارای خاصیت ضد خش می باشد. اجاق گاز های با کیفیت می توانند کمک های بسیار زیادی در پخت سریع تر و خوشمزه تر غذا ها به شما نماید.

خرید انواع گاز با کیفیت

 این گاز صفحه ای دارای 4 سر شعله می باشد. این سر شعله ها ساخت شرکت های معروف ایتالیایی می باشد. جای ولوم آن از مدل تخت می باشد که بر روی شیشه بدنه آن قرار گرفته شده است. این گاز زیبا را با توجه به سایزی که دارد می توان حتی انواع آشپزخانه های کوچک نیز استفاده کرد. لبه های این گاز تراش کاری و تراش خورده است که این لبه ها مانع از رسیدن آسیب به دست ها و بدن شما می شود. تمامی قطعات به کار رفته شده در این گاز ساخت کشور ایتالیا می باشد؛ که دارای کیفیت بسیار بالایی در ساخت آن ها به کار رفته است.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
V 27
عنوان کالا
گاز صفحه ایی چهار شعله اخوان V 27
برند
اخوان
کشور سازنده
ایران
طول
58 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
رنگ
استیل مات
نوع اجاق گاز
استیل
نوع عمکرد اجاق گاز
گازی
تعداد شعله
4
محل قرارگیری شعله پلوپز
سمت چپ
تعداد پلو پز
1
ترموکوپل
دارد
فندک اتوماتیک
دارد
توان حرارتی پلوپز ( KW )
4.5 کیلو وات
راندمان حرارتی
25درصد بالاتر از استاندارد
جای ولوم
شیب دار

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود