برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

گاز صفحه ایی چهار شعله اخوان V 11

گاز صفحه ایی چهار شعله اخوان V 11 دارای ابعاد 56 * 50 سانتی متر می باشد. این اجاق گاز زیبا دارای صفحه از جنس استیل می باشد که با ضربه های معمولی به آن دچار فرو رفتگی نمی شود. این صفحه استیل ضد زنگ نیز می باشد که می توانید به راحتی آن را تمیز نمایید.

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
39,056,541 ‎ریال 40,264,475 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

گاز صفحه ایی چهار شعله اخوان V 11

این گاز یکی از جدید ترین محصولات شرکت اخوان مدل V یا همان ونوس است. این گاز زیبا را با توجه به سایز مناسبی که دارد می توان در انواع آشپزخانه های کوچک و بزرگ استفاده کرد. این گاز صفحه ای دارای 5 سر شعله می باشد که فاصله ی شعله های آن به گونه ای می باشد که لبه های ظروف شما به یک دیگر نمی خوردند. این سر شعله ها ساخت شرکت معروف SABAF ایتالیا می باشد. این گاز دارای vok می باشد. جای ولوم آن از مدل شیب دار می باشد که شما بتوانید راحت تر آن را کنترل نمایید. لبه های این گاز دارای رنگ استیل مایل به طلایی می باشد. صفحه استیل به کار گرفته شده بر روی آن ضد زنگ می باشد که دارای خاصیت ضد جرم می باشد که به راحتی خش نمی گیرد. تمامی قطعات این گاز ساخت کشور ایتالیا می باشد؛ که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. ابعاد این اجاق گاز 56 در 50 سانتی متر می باشد

چرا خرید گاز با کیفیت مهم است؟

مهم ترین بخش های هر خانه ای، آشپزخانه ی آن می باشد. می توانیم به اجاق گاز قلب آشپز خانه نیز بگوییم زیرا شما زمان بسیار زیادی را صرف پختن غذا بر روی آن می نمایید. طبخ غذا های خوش مزه را فقط به کمک گاز های با کیفیت می توان تجربه نمود. راندمان حرارتی اجاق گاز تاثیر بسیار زیادی در طبخ و طعم غذا ها دارد. راندمان احتراق این گاز 25 درصد بیشتر از استاندارد های جهانی می باشد که می تواند به شما در طبخ سریع تر و بهتر غذا ها به شما ها کمک نمایند. گاز صفحه ایی چهار شعله اخوان V11 دارای ولم ها نسوز ضد شوک اتوماتیک است. جای ولوم این گاز خاص شیب دار می باشد. جنس این ولوم ها از جنس باکالیت می باشد؛ جنس باکالیت در برابر انواع ضربه دما و فشار ها مقاوم می باشد. بدنه آن از استیل ساخته شد که این استیل دارای حالت ضد زنگ می باشد. استفاده از استیل باکیفیت باعث شده که با ضربه های معمولی گاز دچار فرو رفتگی نشود. گاز صفحه ایی پنج شعله اخوان V 11 دارای قفل و بست شعله پخش کن نیز می باشد. این گاز دارای یک پلوپزی در وسط خود می باشد. شعله های آن دارای سایز ها و سبک های متفاوتی بوده که بتوانید به کمک آن ها از میزان شعله مورد نیاز استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
V 11
عنوان کالا
گاز صفحه ایی چهار شعله اخوان V 11
برند
اخوان
کشور سازنده
ایران
گارانتی
24 ماه
خدمات پس از فروش
10 سال
رتبه گارانتی و خدمات پس از فروش
○●●●●●●
رتبه کیفیت
○●●●●●●
نوع اجاق گاز
استیل
نوع عمکرد اجاق گاز
گازی
ابعاد
56 * 50
تعداد شعله
4
نوع سرشعله
Sabaf ایتالیا
محل قرارگیری شعله پلوپز
سمت چپ
تعداد پلو پز
1
ترموکوپل
دارد
نوع ترموکوپل
تاپ تایم
نوع ولوم
سربی
فندک اتوماتیک
دارد
توان حرارتی پلوپز ( KW )
3.8 کیلو وات
راندمان حرارتی
25درصد بالاتر از استاندارد
گرید انرژی
A
تگ ها

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود