برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

کلید هوشمند فلاش تانک Schell مدل E Manual

کلید هوشمند فلاش تانک Schell مدل E Manual دارای حالت هوشمند می باشد تا شما راحت ترین استفاده از فلاش تانک های خود داشته باشید. این کلید هوشمند فلاش تانک Schell مدل E Manual دارای مکانیزم دو زمانه می باشد.

بیشتر بخوانید
0 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

کلید هوشمند فلاش تانک Schell مدل E Manual

فلاش تانک توکار به صورت مخفی پشت دیوار سرویس بهداشتی شما قرار می گیرد و کوچک ترین فضایی را اشغال نمی کند و می تواند باعث زیبا تر شده محیط سرویس بهداشتی شود. کلید هوشمند فلاش تانک Schell مدل E Manual یک کلید هوشمند می باشد. کلید هوشمند فلاش تانک Schell مدل E Manual دارای رنگ بسیار زیبای می باشد که می تواند با انواع رنگ های دکوراسیون شما ترکیب شود. کلید هوشمند فلاش تانک Schell مدل E Manual دارای دکمه کلید های مستطیل شکل می باشد که به زیبایی آن افزوده است.

فروش کلید هوشمند فلاش تانک Schell مدل E Manual

کلید هوشمند فلاش تانک Schell مدل E Manual دارای حالت و مکانیزم دو زمانه می باشد. حالت دو زمانه به شما در صرفه جویی در میزان مصرف آب بکند. امروزه به دلیل کوچک تر شدن آپارتمان ها، معمولا فضا و متراژ سرویس بهداشتی برای آن در نظر می گیرند. کلید هوشمند فلاش تانک Schell مدل E Manual دارای بدنه ای با کیفیت می باشد که در صورت برخورد های عادی دچار شکستگی نمی شود. کلید هوشمند فلاش تانک Schell مدل E Manual دارای دکمه هایی برای کارکرد تخلیه 3 و 6 لیتری می باشد. شما می توانید برای این که از فضای موجود در سرویس بهداشتی بهترین بهره را ببرید بهتر است از فلاش تانک های توکار استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
E Manual
عنوان کالا
کلید هوشمند فلاش تانک Schell مدل E Manual
برند
Schell
سایز
120*150 میلیمتر
رنگ
سیلور
کارکرد تخلیه
دو زمانه

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود