برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

کلید هوشمند فلاش تانک Schell مدل E

کلید هوشمند فلاش تانک Schell مدل E دارای حالت هوشمند است تا کار تخلیه شما به راحت ترین شکل انجام دهد. این کلید هوشمند فلاش تانک Schell مدل E دارای مکانیزم دو زمانه است که در مصرف آب صرفه جویی می کند.

بیشتر بخوانید
0 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

کلید هوشمند فلاش تانک Schell مدل E

کلید هوشمند فلاش تانک Schell مدل E دارای حالت و مکانیزم دو زمانه می باشد. حالت دو زمانه به شما در صرفه جویی در میزان مصرف آب می کند. امروزه به دلیل کوچک تر شدن آپارتمان ها، معمولا فضا و متراژ سرویس بهداشتی برای آن در نظر می گیرند. کلید هوشمند فلاش تانک Schell مدل E دارای بدنه ای با کیفیت می باشد که در صورت برخورد های عادی دچار شکستگی نمی شود. کلید هوشمند فلاش تانک Schell مدل E دارای دکمه هایی برای کارکرد دو زمانه می باشد. شما می توانید برای این که از فضای موجود در سرویس بهداشتی بهترین بهره را ببرید، از فلاش تانک های توکار استفاده نمایید.

کلید هوشمند فلاش تانک 

فلاش تانک ها به صورت مخفی پشت دیوار سرویس بهداشتی شما قرار می گیرد و کوچک ترین فضایی را اشغال نمی کند و می تواند باعث زیبا تر شده محیط سرویس بهداشتی شود. کلید هوشمند فلاش تانک Schell مدل E دارای حالت هوشمند می باشد. کلید هوشمند فلاش تانک Schell مدل E دارای رنگ سیلور می باشد که می تواند با انواع رنگ های دکوراسیون شما ترکیب شود. کلید هوشمند فلاش تانک Schell مدل E دارای دکمه کلید های هوشمند می باشد که راحتی استفاده از آن را چندین برابر کرده است.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
E
عنوان کالا
کلید هوشمند فلاش تانک Schell مدل E
برند
Schell
رنگ
سیلور

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود