برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

کلید فلاش تانک جاپار مدل Ege

کلید فلاش تانک جاپار مدل Ege دارای طرح بسیار زیبایی می باشد که کلید های داخل آن به صورت یک دایره طراحی شده است تا علاوه بر راحت تر کردن استفاده از آن ، طرح بسیار زیبایی نیز داشته باشد. کلید فلاش تانک جاپار مدل Ege دارای قیمت مناسبی است.

بیشتر بخوانید
0 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

کلید فلاش تانک جاپار مدل Ege


امروزه به دلیل کوچک تر شدن آپارتمان ها، معمولا فضا و متراژ سرویس بهداشتی برای آن در نظر می گیرند. . کلید فلاش تانک جاپار مدل Ege دارای بدنه ای با کیفیت می باشد که در صورت برخورد های عادی دچار شکستگی نمی شود. کلید فلاش تانک جاپار مدل Ege دارای دکمه هایی برای کارکرد تخلیه 3 و 6 لیتری می باشد. شما می توانید برای این که از فضای موجود در سرویس بهداشتی بهترین بهره را ببرید بهتر است از فلاش تانک های توکار استفاده نمایید. فلاش تانک ها به صورت مخفی پشت دیوار سرویس بهداشتی شما قرار می گیرد و کوچک ترین فضایی را اشغال نمی کند و می تواند باعث زیبا تر شده محیط سرویس بهداشتی شود کلید فلاش تانک جاپار مدل Ege دارای ابعاد 247*165 میلی متر می باشد.

کلید فلاش تانک جاپار مدل Ege

کلید فلاش تانک جاپار مدل Ege دارای حالت و مکانیزم دو زمانه می باشد. حالت دو زمانه به شما در صرفه جویی در میزان مصرف آب بکند. کلید فلاش تانک جاپار مدل Ege دارای رنگ سفید و سیلور می باشد که می تواند با انواع رنگ های دکوراسیون شما ترکیب شود. کلید فلاش تانک جاپار مدل Ege دارای دکمه کلید های مستطیل شکل می باشد که به زیبایی آن افزوده است

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
Ege
عنوان کالا
کلید فلاش تانک جاپار مدل Ege
برند
آلکا
سایز
247*165 میلی متر
کارکرد تخلیه
دو زمانه

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود