برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

کلید فلاش تانک جاپار مدل Otto

کلید فلاش تانک جاپار مدل Otto دارای بدنه ای بسیار با کیفیت می باشد که می تواند در برابر انواع ضربه ها و فشار ها مقاومت کند. این کلید فلاش تانک جاپار مدل Otto دارای رنگ بندی های بسیار زیبایی می باشد که می توانید آن ها را سفارش بدهید.

بیشتر بخوانید
0 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

کلید فلاش تانک جاپار مدل Otto

کلید فلاش تانک جاپار مدل Otto دارای حالت و مکانیزم دو زمانه می باشد. حالت دو زمانه به شما در صرفه جویی در میزان مصرف آب بکند. امروزه به دلیل کوچک تر شدن آپارتمان ها، معمولا فضا و متراژ سرویس بهداشتی برای آن در نظر می گیرند. کلید فلاش تانک جاپار مدل Otto دارای بدنه ای با کیفیت می باشد که در صورت برخورد های عادی دچار شکستگی نمی شود. کلید فلاش تانک جاپار مدل Otto دارای دکمه هایی برای کارکرد تخلیه3 و 6 لیتری می باشد. شما می توانید برای این که از فضای موجود در سرویس بهداشتی بهترین بهره را ببرید بهتر است از فلاش تانک های توکار استفاده نمایید.

خرید کلید فلاش تانک جاپار

فلاش تانک ها به صورت مخفی پشت دیوار سرویس بهداشتی شما قرار می گیرد و کوچک ترین فضایی را اشغال نمی کند و می تواند باعث زیبا تر شده محیط سرویس بهداشتی شودکلید فلاش تانک جاپار مدل Otto دارای ابعاد 268*170 میلی متر می باشد. کلید فلاش تانک جاپار مدل Otto دارای رنگ سفید و سیلور و کرمی می باشد که می تواند با انواع رنگ های دکوراسیون شما ترکیب شود. کلید فلاش تانک جاپار مدل Otto دارای دکمه کلید های مستطیل شکل می باشد که به زیبایی آن افزوده است.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
Otto
عنوان کالا
کلید فلاش تانک جاپار مدل Otto
برند
آلکا
سایز
267*170 میلی متر
رنگ
چند رنگ
کارکرد تخلیه
دو زمانه

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود