برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

کلید فلاش تانک آلکا مدل Turn

کلید فلاش تانک آلکا مدل Turn دارای رنگ سیلور می باشد که می تواند در طراحی داخلی سرویس بهداشتی شما بسیار مفید واقع شود. این کلید فلاش تانک آلکا مدل Turn دارای کلید های حالته دوزمانه می باشد که می توانید آن را با قیمت کم خریداری کنید

بیشتر بخوانید
31,000,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

کلید فلاش تانک آلکا مدل Turn

کلیدهای فلاش تانک توکار مناسب استفاده در تمامی خانه ها به خصوص خانه هایی که دارای سرویس‌هایی با فضای کوچک است چون فضای بسیار کوچکی را اشغال می کند. این فلاش تانک ها دارای دو حالته یا دو زمانه بهره می برد که این مکانیزم در صرفه جویی آب به شما کمک بسیار زیادی می نماید. کلید فلاش تانک آلکا مدل Turnمناسب برای فلاش تانک های توکار زمینی و وال هنگ می باشد. کلید فلاش تانک آلکا مدل Turnساخت کشور جمهوری چک می باشد.

خرید کلید فلاش تانک آلکا مدل Turn

کلید فلاش تانک آلکا مدل Turn قابل استفاده بر روی فلاش تانک های توکار است که در داخل دیوار قرار می گیرند می تواند به فضای دست شویی شما طرح بسیار زیبایی بدهد. کلید فلاش تانک آلکا مدل Turn دارای طراحی و ظاهر بسیار لوکسی می باشد. کلید فلاش تانک آلکا مدل Turn دارای دو کلید کوچک و دایره ای شکل می باشد که باعث شده است به طراحی داخلی سرویس بهداشتی شما ظاهر جذابی بدهد. کلید فلاش تانک آلکا مدل Turn در رنگ سیلور تولید شده است. کلید فلاش تانک آلکا مدل Turn دارای ابعاد 247*165 میلی متر می باشد. کلید فلاش تانک آلکا مدل Turn در برابر ضربه ها مقاوم می باشد به گونه ای که با ضربه های کوچک دچار شکستگی نمی شود.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
Turn
عنوان کالا
کلید فلاش تانک آلکا مدل Turn
برند
استیل البرز
کشور سازنده
جمهوری چک
سایز
247*165 میلی متر
رنگ
سیلور
نوع رنگ
استاتیک
کیفیت رنگ
●●●●●●●
کیفیت لعاب
درجه یک

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود