برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

کلید فلاش تانک آلکا مدل M70

کلید فلاش تانک آلکا مدل M70 یکی از بهترین و جدید ترین کلید فلاش تانک ها می باشد که دارای مکانیزم 2 زمانه است. این کلید فلاش تانک آلکا مدل M70 در رنگ سفید تولید شده است. کلید فلاش تانک آلکا مدل M70 دارای بدنه ای استیلی است.

بیشتر بخوانید
7,400,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

کلید فلاش تانک آلکا مدل M70

این مدل کلید ها را می توانید برای استفاده از فلاش تانک های توکار به صورت دو زمانه نصب نمایید.این کلید فلاش تانک در داخل دیوار قرار می گیرند و می تواند به فضای دست شویی شما طرح بسیار زیبایی بدهد. کلید فلاش تانک آلکا مدل M70 مناسب برای فلاش تانک های توکار زمینی و وال هنگ می باشد. کلید فلاش تانک آلکا مدل M70 دارای طراحی و ظاهر بسیار لوکسی می باشد. کلید فلاش تانک آلکا مدل M70 دارای دو کلید کوچک و بزرگ مستطیل شکل می باشد که به طراحی داخلی سرویس بهداشتی شما ظاهر بسیار لوکسی می دهد.

خرید کلید فلاش تانک آلکا مدل M70

کلید فلاش تانک آلکا مدل M70 ساخت کشور جمهوری چک می باشد. کلید فلاش تانک های توکار مناسب برای استفاده در انواع خانه ها است. اگر خانه ی شما دارای سرویس بهداشتی کوچکی می باشد این کلید فلاش تانک آلکا مدل M70 بسیار مناسب می باشد چون فضای بسیار کوچکی را اشغال می کند. ابعاد این کلید فلاش تانک آلکا مدل M70 247*165 میلی متر و قطر آن 5 میلی متر است. کلید فلاش تانک آلکا مدل M70 از جنس استیل مقاوم می باشد که در برابر ضربه ها مقاوم می باشد به گونه ای که با ضربه های کوچک دچار شکستگی نمی شود. کلید فلاش تانک آلکا مدل M70 به رنگ سفید می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
M70
عنوان کالا
کلید فلاش تانک آلکا مدل M70
برند
آلکا
کشور سازنده
جمهوری چک
سایز
247*165 میلی متر
رنگ
سفید
کارکرد تخلیه
دو زمانه

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود