برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

کلید فلاش تانک گبریت مدل آلفا 15

کلید فلاش تانک گبریت مدل آلفا 15 دارای رنگ بندی بسیار زیبایی می باشد که می توان آن را بر روی انواع دکوراسیون های داخلی استفاده نمود. کلید فلاش تانک گبریت مدل آلفا 15 دارای جنس بسیار با کیفیتی می باشد. 

بیشتر بخوانید
0 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

کلید فلاش تانک گبریت مدل آلفا 15

کلید فلاش تانک گبریت مدل آلفا 15 ساخت کشور آلمان می باشد. در ساخت کلید فلاش تانک گبریت مدل آلفا 15 از بهترین استینلس استیل – پلاستیک ABS استفاده شده است تا بدنه ی آن دارای بیشترین مقاومت در برابر خش و ضربه داشته باشد. کلید فلاش تانک گبریت مدل آلفا 15 دارای رنگ های سفید، کروم مات و کروم براق می باشد که می توانید رنگ مورد نظر خود را از مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر سفارش بدهید. کلید فلاش تانک گبریت مدل آلفا 15 دارای دکمه کلید های مستطیل شکل می باشد که آن ها به گونه ای طراحی شده اند که علاوه بر زیبایی دارای استفاده آسانی نیز باشد. کلید فلاش تانک گبریت مدل آلفا 15 دارای ابعاد 14.2*21.3 سانتی متر می باشد.

خرید کلید فلاش تانک گبریت مدل آلفا 15

کلید فلاش تانک گبریت مدل آلفا 15 دارای حالت و مکانیزم دو زمانه می باشد. حالت دو زمانه به شما در صرفه جویی در میزان مصرف آب کمک می کند. امروزه به دلیل کوچک تر شدن آپارتمان ها، معمولا از فلاش تانک های توکار استفاده می کنند. فلاش تانک ها به صورت مخفی پشت دیوار سرویس بهداشتی شما قرار می گیرد و کوچک ترین فضایی را اشغال نمی کند و می تواند باعث زیبا تر شده محیط سرویس بهداشتی شود. کلید فلاش تانک گبریت مدل آلفا 15 دارای دکمه هایی برای کارکرد تخلیه 3 و 6 لیتری می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
آلفا 15
عنوان کالا
کلید فلاش تانک گبریت مدل آلفا 15
برند
گبریت
کشور سازنده
آلمان
سایز
142*213 میلی متر
رنگ
چند رنگ
کارکرد تخلیه
دو زمانه

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود