برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

کلید تک حالته فلاش تانک گبریت مدل سیگما 30

کلید تک حالته فلاش تانک گبریت مدل سیگما 30 دارای رنگ های بسیار زیبایی می باشد که می توانید هر کدام آن ها به طراحی داخلی سرویس شما می خورد را با قیمت بسیار مناسب سفارش دهید. کلید تک حالته فلاش تانک گبریت مدل سیگما 30 دارای مکانیزم تک زمانه می باشد.

بیشتر بخوانید
0 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

کلید تک حالته فلاش تانک گبریت مدل سیگما 30

در ساخت کلید تک حالته فلاش تانک گبریت مدل سیگما 30 از بهترین استینلس استیل – پلاستیک ABS استفاده شده است تا بدنه ی آن دارای بیشترین مقاومت در برابر خش و ضربه داشته باشد. کلید تک حالته فلاش تانک گبریت مدل سیگما 30 دارای دکمه کلید مستطیل بزرگی می باشد که به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر زیبایی دارای استفاده آسانی نیز باشد. کلید تک حالته فلاش تانک گبریت مدل سیگما 30 دارای ابعاد 14.2 در 21.3 سانتی متر می باشد. کلید تک حالته فلاش تانک گبریت مدل سیگما 30 ساخت شرکت آلمانی گبریت است که این شرکت به دلیل کیفیت فلاش تانک های خود بسیار معروف می باشد.

کلید تک حالته فلاش تانک سیگما 30

کلید تک حالته فلاش تانک گبریت مدل سیگما 30 دارای رنگ های طلایی، سفید، کروم مات و کروم براق می باشد که می توانید رنگ مورد نظر خود را از مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر سفارش بدهید. کلید تک حالته فلاش تانک گبریت مدل سیگما 30 دارای حالت و مکانیزم تک زمانه می باشد. امروزه به دلیل کوچک تر شدن آپارتمان ها، معمولا از فلاش تانک های توکار استفاده می کنند. فلاش تانک ها به صورت مخفی پشت دیوار سرویس بهداشتی شما قرار می گیرد و کوچک ترین فضایی را اشغال نمی کند و می تواند باعث زیبا تر شده محیط سرویس بهداشتی شود.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
سیگما 30
عنوان کالا
کلید تک حالته فلاش تانک گبریت مدل سیگما 30
برند
گبریت
کشور سازنده
آلمان
رنگ
چند رنگ
کارکرد تخلیه
تک زمانه

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود