برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

کلید گرد فلاش تانک توکار ایران

کلید گرد فلاش تانک توکار ایران مناسب برای استفاده در انواع توالت ها به صورت توکار می باشد. این کلید گرد فلاش تانک توکار ایران دارای نصب آسان می باشد که برای نصب آن نیاز به استفاده از وسایل پیشرفته نیاز ندارید. این کلید گرد فلاش تانک توکار ایران دارای ترکیب رنگ های بسیار زیبایی می باشد.

بیشتر بخوانید
5,420,000 ‎ریال
رنگ
  • کُروم
  • کروم با رینگ طلایی
  • سفید با رینگ کروم
  • مشکی با رینگ کروم
  • مشکی با رینگ طلایی
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

کلید گرد فلاش تانک توکار ایران


انتخاب یک کلید مناسب و زیبا در توالت فرنگی های دیواری بسیار مهم می باشد زیرا یکی از مهم ترین قسمت های سرویس بهداشتی می باشد بسیار در چشم بوده و دیده می شود. از این رو کلیدی زیبا با طراحی مدرن می تواند زیبایی سرویس بهداشتی شما را دو چندان کرده و استفاده از توالت های فرنگی را آسان نماید. این کلید های فلاش تانک ایران دارای نصب آسان می باشد که برای نصب آن شما نیاز به ابزار خاصی ندارد. کلید دکمه گرد فلاش تانک ایران دارای رنگ ها و طراحی بسیار زیایی می باشند که با انواع طراحی های دکوراسیون داخلی فضای سرویس ترکیب بسیار زیبایی تولید می کند. یکی از خصوصیاتی که بعضی از مدل کلید چهارگوش دکمه گرد فلاش تانک ایران دارد این می باشد که آن ها قابلیت جذب صدا می باشد. در این کلید گرد فلاش تانک ایران از مدل ها فیلترهای کربنی به کار رفته که می تواند بو های بد را به خود جزب کرده و از میزان بوی بد بسیار بکاهد.

خرید انواع کلید فلاش تانک توکار


یکی از مهم ترین دلیل برای استفاده از کلید های فلاش تانک این می باشد که، دسترسی به قسمت داخلی فلاش تانک جهت تعویض یا تعمیر قطعات فلاش تانک است. این ویژگی باعث شده است که در صورت خرابی فلاش تانک شما با باز کردن کلید فلاش تانک شما دسترسی کامل به داخل فلاش تانک خواهید داشت و در صورتی که فلاش تانک توالت فرنگی یا توالت وال هنگ شما خراب شود نیازی به تخریب دیوارها و کاشی ها برای تعمیر توالت فرنگی و والهنگ نخواهید داشت. توالت و کلید گرد فلاش نیاز به یک خط تولید بسیار مجهزی به همراه به روز ترین دستگاه های تولید روز می باشد که خوشبختناه شرکت فلاش تانک ایران آمده و برای جزب هرچه بیشتر رضایت مشتری ها لز بهترین دستگاه ها و با کیفیت ترین جنس ها برای تولید این محصولات خود استفاده کرده است. این کلید گرد فلاش تانک توکار ایران دارای دو دکمه برای تخلیه آب می باشد مجهز به دو دکمه کوچک و بزرگ می باشد که با فشار دادن دکمه کوچک نصف حجم آب مخزن ، و با فشار دادن دکمه بزرگتر تمام آب مخزن تخلیه می شود. شما می توانید با توجه به نیاز خود و صرفه جویی در مصرف آب از آن ها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
کلید گرد فلاش تانک
عنوان کالا
کلید گرد فلاش تانک توکار ایران
برند
فلاش تانک ایران
کشور سازنده
ایران
رنگ
5 رنگ
کیفیت لعاب
درجه یک

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود