برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

کلید چهارگوش فلاش تانک ایران

کلید چهارگوش فلاش تانک ایران یکی از جدید ترین محصولات شرکت فلاش تانک ایران می باشد که دارای طرح ساده و شیکی می باشد. این طراحی بسیار زیبا که در کلید چهارگوش فلاش تانک ایران استفاده شده است دارای ترکیب رنگ ها بسیار جزابی می باشد.

بیشتر بخوانید
2,920,000 ‎ریال
رنگ
  • طلایی براق
  • طلایی مات
  • کُروم
  • کُروم مات
  • سفید
  • مشکی
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

کلید چهارگوش فلاش تانک ایران


انتخاب یک کلید مناسب و زیبا در توالت فرنگی های دیواری بسیار مهم می باشد زیرا یکی از مهم ترین قسمت های سرویس بهداشتی می باشد بسیار در چشم بوده و دیده می شود. از این رو کلیدی زیبا با طراحی مدرن می تواند زیبایی سرویس بهداشتی شما را دو چندان کرده و استفاده از توالت های فرنگی را آسان نماید. این کلید های فلاش تانک ایران دارای نصب آسان می باشد که برای نصب آن شما نیاز به ابزار خاصی ندارد. کلید چهارگوش فلاش تانک ایران دارای رنگ ها و طراحی بسیار زیایی می باشند که با انواع طراحی های دکوراسیون داخلی فضای سرویس ترکیب بسیار زیبایی تولید می کند. یکی از خصوصیاتی که بعضی از مدل کلید چهارگوش فلاش تانک ایران دارد این می باشد که آن ها قابلیت جذب صدا می باشد. در این کلید چهارگوش فلاش تانک ایران از مدل ها فیلترهای کربنی به کار رفته که می تواند بو های بد را به خود جزب کرده و از میزان بوی بد بسیار بکاهد.

خرید کلید چهارگوش فلاش تانک ایران


توالت و کلید چهارگوش فلاش نیاز به یک خط تولید بسیار مجهزی به همراه به روز ترین دستگاه های تولید روز می باشد که خوشبختناه شرکت فلاش تانک ایران آمده و برای جزب هرچه بیشتر رضایت مشتری ها لز بهترین دستگاه ها و با کیفیت ترین جنس ها برای تولید این محصولات خود استفاده کرده است. این کلید چهارگوش فلاش تانک ایران دارای دو دکمه برای تخلیه آب می باشد مجهز به دو دکمه کوچک و بزرگ می باشد که با فشار دادن دکمه کوچک نصف حجم آب مخزن ، و با فشار دادن دکمه بزرگتر تمام آب مخزن تخلیه می شود. شما می توانید با توجه به نیاز خود و صرفه جویی در مصرف آب از آن ها استفاده کنید. یکی از مهم ترین دلیل برای استفاده از کلید های فلاش تانک این می باشد که، دسترسی به قسمت داخلی فلاش تانک جهت تعویض یا تعمیر قطعات فلاش تانک است. این ویژگی باعث شده است که در صورت خرابی فلاش تانک شما با باز کردن کلید فلاش تانک شما دسترسی کامل به داخل فلاش تانک خواهید داشت و در صورتی که فلاش تانک توالت فرنگی یا توالت وال هنگ شما خراب شود نیازی به تخریب دیوارها و کاشی ها برای تعمیر توالت فرنگی و والهنگ نخواهید داشت.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
کلید چهارگوش
عنوان کالا
کلید چهارگوش فلاش تانک ایران
برند
فلاش تانک ایران
کشور سازنده
ایران
رنگ
دارای ترکیب رنگ
کیفیت لعاب
درجه یک
تگ ها

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود