برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

کفشور نقطه ای مشبک زیر پلاستیکی مدل پاوان سارانیک

کفشور نقطه ای مشبک مدل پاوان سارانیک زیر پلاستیکی

کفشور نقطه ای مشبک زیر پلاستیکی مدل پاوان سارانیک کد 503، بسیار با کیفیت بوده و از زیرپلاستیکی و درب آلومینیومی برخوردار است و دارای توری آشغال گیر می باشد. دیگر خصوصیات این کفشور شامل موارد زیر است:

  • ابعاد 15*15 سانتی متر
  • گلویی بلند
  • رنگ استیل مات
  • مناسب برای لوله با سایز 110
  • مناسب برای استفاده در پارکینگ
  • دارای توری آشغال گیر
  • دارای زیر پلاستیکی و درب آلومینیومی
بیشتر بخوانید
2,380,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
هیچ موردی یافت نشد
توضیحات

کفشور نقطه ای مشبک مدل پاوان سارانیک کد 503

کفشور های نقطه ای که به آنها کفشور های مربعی نیز گفته می شود، یکی از انواع کفشور های متنوع مورد استفاده در حمام، دستشویی و آشپزخانه ها هستند. کفشور نقطه ای در مقایسه با کفشور خطی، جای کمتری اشغال می کند، سبک تر است و قیمت ارزان تری نیز دارا می باشد. به دلیل کمتر بودن ابعاد آن مواد بکار رفته در آن کمتر است، این ویژگی دلیلی بر کم بودن وزن، آسانی نصب و تعویض و قیمت پایین تر آن می باشد. کفشور مربعی البته نسبت به کفشور خطی مقدار آب کمتری را از خود عبور می دهد. کفشور نقطه ای مشبک مدل پاوان سارانیک همانطور که از نام آن معلوم است، از نوع مربعی می باشد. نام مشبک در آن به وجود طرح های مختلف و گوناگون در آن اشاره می کند. کفشور نقطه ای مشبک مدل پاوان سارانیک در رنگ استیل مات موجود بوده و شما می توانید آن را بصورت اینترنتی نیز از مرجع کالای ساختمانی چلونگر خریداری نمایید.

خرید آنلاین کفشور نقطه ای مشبک مدل پاوان سارانیک در مرجع کالای ساختمانی چلونگر

این کفشور توسط برند معتبر سارانیک که در زمینه تولید کفشور های با کیفیت تخصص دارد به تولید رسید است. کفشور های تولیدی توسط این برند انواع مختلفی دارند. به عنوان مثال، کفشور های نقطه ای هم در انواع مشبک (طرحدار) و هم در انواع سرامیک خور تولید می شوند. کفشور های خطی نیز در انواع سرامیک خور و مشبک قابل عرضه هستند. این کفشور ها با توجه به مدل و کدشان در رنگ های استیل مات، طلای مات، مشکی و سفید و در اندازه های گوناگون قابل خرید می باشد. کفشور نقطه ای مشبک مدل پاوان سارانیک دارای ابعاد 15*15 سانتی متر می باشد و از یک گلویی بلند بهره برده است. با توجه به ابعاد آن، این کفشور مناسب برای استفاده بر روی لوله های دارای سایز 110 می باشد. این کفشور دارای سک عدد توری آشغال گیر نیز می باشد و از ورود آشغال و زائدات درشت به درون فاضلاب جلوگیری می کند. ویژگی های این محصول آن را برای استفاده در پارکینگ مناسب نموده است. درب آلومینیومی آن، این کفشور را بسیار مقاوم به خورگی ناشی از مواد شوینده و رطوبت می سازد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
پاوان
عنوان کالا
کفشور نقطه ای مشبک مدل پاوان سارانیک
برند
سارانیک
کشور سازنده
ایران
رنگ
استیل مات
جنس بدنه (آلیاژ)
استیل 304
ابعاد
۱۵*۱۵ سانتی متر
گلویی بلند
دارد
جنس درب
آلومینیوم

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود