برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

کفشور نقطه ای مشبک مدل ارشیا سارانیک

کفشور نقطه ای مشبک مدل ارشیا سارانیک

کفشور نقطه ای مشبک مدل ارشیا سارانیک کد 212، بسیار برای زیبایی محیط منزل شما انتخاب مناسبی است زیرا طرح هایی که بر روی این کفشور ایجاد شده با هدف زیبایی بر روی آن قرار گرفته اند. این محصول دارای توری آشغال گیر و سوپاپ بوگیر نیز می باشد.

  • از جنس استیل 304 ضد زنگ
  • ضخامت ورق 1 میلی متر
  • مجهز به سوپاپ بوگیر و سوسک گیر
  • مناسب برای لوله سایز 63 و 90
  • گلویی کوتاه
  • ابعاد 10 در 10 سانتی متر
  • موجود در رنگ های استیل مات و طلا مات
بیشتر بخوانید
3,380,000 ‎ریال
رنگ
  • استیل مات
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
هیچ موردی یافت نشد
توضیحات

کفشور نقطه ای مشبک مدل ارشیا سارانیک کد 212

کفشور ها یکی از کالای های ساختمانی متعددی می باشند که فواید آنها در بهداشت منزل کمتر به نظر می رسد. یک کفشور با کیفیت علاوه بر اینکه در پاکیزگی و حفظ تمیزی محیط های مختلف منزل مانند حمام، آشپزخانه و توالت نقش پر رنگی را دارا است، در زیبا ساختن این مکنا ها نیز جزء مهمی محسوب می شود. 

شرکت سارانیک از تولید کنندگان مطرح و با تجربه در زمینه شیرآلات و کالای های بهداشتی ساختمان می باشد و محصولات خود را با کیفیت بسیار بالا عرضه کرده و از بهترین مواد برای تولید انها استفاده می کند. 

با اینکه کفشور های قدیمی تر، مزایا و استفاده های کمتری را نسبت به کفشور های امروزی دارا بوده اند، امروزه با بکار گیری آلیاژ های جدید و استفاده از طرح های زیبا برای تولید این محصولات، اهمیت کفشور ها دو چندان گردیده است.

می دانید که کفشور همیشه در معرض آب و رطوبت می باشد و بنابراین باید از موادی تولید شود تا قادر باشد به مدت طولانی در برابر آب، رطوبت و مواد شوینده که همواره با آن در تماس هستند، ایستادگی کند.

کفشور های سارانیک از آلیاژ فولاد 304 تولید شده اند که این آلیاژ ضد زنگ بوده و منحصرا برای پایداری در برابر عوامل خورنده موجود در محیط های مختلف منزل تولید گردیده است.

خرید آنلاین کفشور نقطه ای مشبک مدل ارشیا سارانیک

کفشور نقطه ای مشبک مدل ارشیا سارانیک، از استیل 304 تهیه شده است. استفاده از این ماده در ساخت این کفشور به آن مقاومت بسیار بالا در برابر رطوبت، آب و مواد شوینده که حاوی ترکیبات شیمیایی بوده و با فلزات واکنش نشان می دهند، می دهد.

ضخامت ورق این کفشور 1 میلی متر است و در عین حال آنقدر محکم است که مشکلی با آن هنگام راه رفتن بر روی آن پیدا نخواهید نمود؛ زیرا این کفشور به این راحتی ها نمی شکند. کفشور نقطه ای مشبک مدل ارشیا سارانیک دارای توری آشغال گیر می باشد و از ورود آشغال به درون فاضلاب و مسدود شدن آن جلوگیری می نماید.

علاوه بر توری اشغال گیر این کفشور دارای سوپاپ بوگیر است و انتشار بو های زننده به محیط را نیز مانع می شود. 

سوپاپ سوسک گیر از دیگر قابلیت های این کفشور است و از رفت و آمد سوسک ها به محیط حمام، دستشویی و آشپزخانه شما جلوگیری می کند.

این کفشور مناسب برای استفاده در لوله های با سایز 63 و 90 می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
ارشیا
عنوان کالا
کفشور نقطه ای مشبک مدل ارشیا سارانیک
برند
سارانیک
رنگ
استیل مات و طلا مات
جنس بدنه (آلیاژ)
استیل 304
سوپاپ سوسک گیر دار
دارد
ابعاد
10*10 سانتیمتر
گلویی کوتاه
دارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود